გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2052
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorკობახიძე, დიმიტრიka
dc.contributor.authorხვედელიძე, დავითka
dc.date.accessioned2020-08-19T11:46:53Z-
dc.date.available2020-08-19T11:46:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2052-
dc.description.abstractThe master's thesis discusses the branding of Georgian companies and the promotion of their products in the international market. Today, creating a strong brand and competing in the international market is one of the most important factors for a company. Georgia, as a developing country, actively participates in international trade events and successfully exports its products. Based on intergovernmental agreements between Georgia and foreign countries, Georgian companies are actively trying to promote their products in the international market, in compliance with certain laws and regulations. The master’s thesis includes, branding the company, defining its brand role, and perspectives on the global market example. The paper also presents the competition of Georgian companies in the international market and the growth of their product prospects, based on the analysis of the Ministry of Agriculture of Georgia and the research conducted by Georgia. The main results of the study are a detailed discussion of the entrepreneurial aspects of Georgian brand companies, the uniqueness of Georgian products, natural taste, problems in the international market, challenges, prospects of Georgian natural products and the promotion of exporting brand companies.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში განხილულია ქართული კომპანიების ბრენდირება და მათი პროდუქტის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ბაზარზე. დღესდღეისობით ძლიერი ბრენდის შექმნა და საერთაშორისო ბაზარზე ასპარეზობა კომპანიისთვის ერთ-ერთ მნიშნველოვან ფაქტორს წარმოადგენს. საქართველოს, როგორც განვითარებადი ქვეყნის სტატუსის მქონე სახელმწიფო აქტიურად მონაწილეობს საერთაშორისო სავაჭრო ღონისძიებებში და წარმატებით ახორციელებს მისი პროდუქტის ექსპორტს. საქართველოსა და საზღვარგარეთის ქვეყნებს შორის ვაჭრობათაშორისო შეთანხმებების საფუძველზე, ქართული კომპანიები აქტიურად ცდილობენ თავიანთი პროდუქტის საერთაშორისო ბაზარზე პოპულარიზაციას, გარკვეული კანონებისა და წესების დაცვით. სამაგისტრო ნაშრომი მოიცავს, კომპანიის ბრენდირებას, მისი ბრენდის როლის განსაზღვრას და პერპექტივებს გლობალური ბაზრის მაგალითზე. აგრეთვე ნაშრომში წარმოდგენილია ქართული კომპანიების საერთაშორისო ბაზარზე ასპარეზობა და მათი პროდუქტის პერსპექტიულობის ზრდა, საქართველოს სოფლის მეურნეობის სამინისტროსა და აწარმოე საქართველოს მიერ ჩატარებული ვკლევის ანალიზის საფუძველზე, განხილულია ყველა ის პრობლემა, თუ ამოცანა რომელიც მიზნად ისახავს ქართული კომპანიების საერთაშორისო ბაზარზე წარდგენას. ნაშრომში მოცემული კვლევის ძირითად შედეგს წარმოადგენს, კომპანია „კულას“ მაგალითზე ქართული ბრენდი კომპანიების სამეწარმეო საქმიანობის ასპექტების დეტალური განხილვა, ქართული პროდუქტის უნიკალურობა, ნატურალური გემო, საერთაშორისო ბაზარზე გასვლას დაკავშირებული პრობლემები, გამოწვევები, ქართული ნატურალური პროდუქტის პერსპექტივები და ექსპორტიორი ბრენდი კომპანიების პოპულარიზაცია.ka
dc.language.isoka-
dc.language.isoen
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectკომპანიის ბრენდირებაka
dc.subjectმსოფლიო სავაჭრო შეთანხმებებიka
dc.subjectსაერთაშორისო ვაჭრობაka
dc.titleქართული კომპანიების ბრენდირება და საერთაშორისო ბაზარზე წინწაწევის პერსპექტივებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro Khvedelide.pdfქართული კომპანიების ბრენდირება და საერთაშორისო ბაზარზე წინწაწევის პერსპექტივები1.56 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

335
checked on Jul 23, 2024

გადმოწერა

1,483
checked on Jul 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.