Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2043
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorდალაქიშვილი, რუსუდანka
dc.contributor.authorბობოხიძე, ანიka
dc.date.accessioned2020-08-19T10:52:24Z-
dc.date.available2020-08-19T10:52:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2043-
dc.description.abstractთემის აქტუალობა. ტურისტული ბიზნესი თანამედროვე ეტაპზე მიჩნეულია მსოფლიო ეკონომიკის ყველაზე სწრაფ განვითარებად დარგად. კერძოდ, იგი შედის სამი უმსხვილესი საექსპორტო დარგის რიცხვში ნავთობპროდუქტებისა და ავტომშენებლობის შემდეგ. ამასთანავე ტურიზმი წარმოადგენს მსოფლიო ეკონომიკის ყველაზე რენტაბელურ სფეროს. ამ სფეროში დასაქმებულია დედამიწაზე არსებული სამუშაო ძალის 60%. ამიტომ ტურისტული ბიზნესის მნიშვნელობა განსაკუთრებით დიდია საქართველოს ეკონომიკის აღორძინება განვითარებისათვის, რომელსაც თავისი უნიკალური ტურისტული პოტენციალითა და მრავალფეროვნებით გამორჩეული ადგილი უკავია მსოფლიოში. ტურიზმის ინდუსტრიის მნიშვნელობა მუდმივად იზრდება მსოფლიო მასშტაბით, რაც განპორობებულია ცალკეული ქვეყნის ეკონომიკაზე ტურისტული ბიზნესის გავლენის გაფართოებით. ეკონომიკაში თითქმის შეუძლებელია მოიძებნოს ისეთი ურთიერთდამოკიდებული დარგები, როგორიცაა მოგზაურობის ორგანიზაცია და სასტუმრო–სარესტორნო მომსახურება. ამასთან ერთად ეს ურთიერთდამოკიდებულება სულ უფრო და უფრო კომპლექსური ხდება. ამიტომ ტურიზმის თანამედროვე ინფრასტრუქტურის შექმნა საქართველოში და კომპლექსური პრობლემის წარმატებით გადაწყვეტა უნდა განხორციელდეს მეცნიერულ საფუძველზე ტურისტული ბიზნესისათვის მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების მომზადებით. დღევანდელ მსოფლიოში მიმდინარე გლობალური ეკონომიკური ცვლილებები, ქვეყნებსა და საწარმოებს შორის კონკურენტული ურთიერთობები საჭიროებენ მწარმოებელთა ორიენტაციას მომხმარებელთა მზარდი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებისათვის. ამიტომ მნიშვნელოვანია როგორც ქვეყნის, ისე რეგიონის და საწარმოთა სწორი მარკეტინგული განხორციელება.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectCOVID 19en
dc.subjectტურიზმის ინდუსტრიაka
dc.subjectმარკეტინგიka
dc.titleქართული ტურიზმის მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზარზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Bobokhidze.pdfქართული ტურიზმის მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზარზე1.44 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

201
checked on Jul 23, 2024

Download(s)

2,500
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.