Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/202
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმეტრეველი, შორენაka
dc.contributor.authorიმნაძე, ნანაka
dc.date.accessioned2019-06-18T11:39:57Z-
dc.date.available2019-06-18T11:39:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/202-
dc.description.abstractIN the modern world globalization circumstances no one can imagine the business without using new technologies. In thw modern worl the growth of tourism market requirements encouraged creation of new technologies and developing the already existed ones. World’s leading countries are doing their best to develop and support growth of this field, as Tourism is known as the one of the most profitable spheres with the wide scales and high percent of employment. Tourism connects different business sectors to each other and this way helps also developing of the countries in multiple ways. In Georgia, tourism is considered to be the priority sphere in the country’s economics. Year by year Georgia is trying to be more and more attractive to the foreign tourists and offer services, closer to the early very successful countries in tourism sphere, innovation like mobile application, simplified tourist maps and all kind the info important to tourists are very essential to be supplemented in tourism. Tourist and Client service Development higly depends on the development of the innovative technologies to grow the effectiveness and profitable growth of this business. In this work is represented and discussed the perspectives of the tourism potential and shown importance of innovative management and info technologies. The influence of tourism sector on the growth of the country’s economics and effective factors interconnections based on the qualitative and qualitative statistical research.en
dc.description.abstractთანამედროვე მსოფლიოში გლობალიზაციის პირობებში წარმოუდგენელი გახდა ბიზნესის სფეროში ოპერირება ტექნოლოგიების გამოყენების გარეშე. კაცობრიობის ამ ეტაპზე ტურისტული ბაზრის მოთხოვნების ზრდამ ხელი შეუწყო ახალი ტექნოლოგიების შექმნის საჭიროებას და არსებულის გაუმჯობესებას. მსოფლიოს წამყვანი ქვეყნები ცდილობენ რაც შეიძლება მეტად განავითარონ და ხელი შეუწყონ ამ დარგის წინსვლას, რადგან ტურიზმი წარმოადგენს ისეთ ფართომასშტაბიან სექტორს რომელსაც მოაქვს დიდი რაოდენობით შემოსავლები, დასაქმების მაღალი პროცენტი, იგი აკავშირებს ერთმანეთთან სხვადასხვა ბიზნეს სექტორებს რაც საშუალებას აძლევს ქვეყნებს მრავალმხრივ განვითარდნენ. დღესდღეისობით საქართველოშიც ტურიზმი მიჩნეულია საქართველოს ეკონომიკის განვითარების პრიორიტეტულ დარგად. ამიტომ საქართველო ცდილობს ყოველწლიურად რაც შეიძლება მეტად მიმზიდველი იყოს საერთაშორისო ტურისტებისთვის და შესთავაზოს მათ ისეთი მომსახურება და სერვისები რასაც ტურიზმში წარმატებულად მოღვაწე ქვეყნები სთავაზობენ. უნდა დაინერგოს ინოვაციური პროდუქტები, ტურისტებზე მორგებული მობილური აპლიკაციები, ტურისტული ადგილების მარშუტების და ნებისმიერი ინფორმაციის მარტივად და ამომწურავად მიღების შესაძლებლობით. კლიენტთა მომსახურების გაუმჯობესება და ტურისტული სერვისის შესაძლებლობების გაფართოება მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული ინოვაციური ტექნოლოგიების შემუშავებაზე, რაც ზრდის აღნიშნული სფეროს ეფექტიანობას და მომგებიანს ხდის მას. ნაშრომში განხილულია საქართველოს ტურისტული პოტენციალის პერსპექტივები და წარმოჩენილია ინოვაციური მენეჯმენტისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების მნიშვნელობა ტურისტული პოტენციალის განვითარებაში. ასევე ტურიზმის სექტორის ზემოქმედება ქვეყნის ეკონომიკის წინსვლაში, მასზე მოქმედი ფაქტორების ურთიერთკავშირი ჩატარებული რაოდენობრივი და თვისებრივი სტატისტიკური კვლევების საფუძველზე.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherBusiness and Technology Universityen
dc.publisherბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.subjectინოვაციური მენეჯმენტიka
dc.subjectციფრული ტექნოლოგიებიka
dc.subjectინფორმაციული ტექნოლოგიებიka
dc.subjectინოვაციური განვითარებაka
dc.titleინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენება ტურისტულ ბიზნესში, მისი დანერგვის სტრატეგია და ანალიზი საქართველოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMBA in Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიებიka
dc.contributor.institutionBusiness and Technology Universityen
dc.contributor.institutionბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Technologiesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro -Imnadze nana.pdfინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენება ტურისტულ ბიზნესში, მისი დანერგვის სტრატეგია და ანალიზი საქართველოში1.39 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

249
checked on May 3, 2024

Download(s)

927
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.