გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/196
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorპერტაია, ზურაბka
dc.contributor.authorგაბედავა, ანაka
dc.contributor.authorტაბატაძე, ანნაka
dc.date.accessioned2019-06-18T09:12:42Z-
dc.date.available2019-06-18T09:12:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/196-
dc.description.abstractIn the early 90’s, the internet boom lead communities around the world to centralize virtually in the same place. Centralization increased communication between them, this circumstance helped the emergence of startups. Types of supply product and service are divided into two parts: Before and after the internet became popular. The classical model of supplying product/service before internet was the following: Companies were making products/services for the area where they were operating and their only opportunity to increase the number of customers relied on expanding the area. Because of the centralization of the whole world, Companies’ access to their potential customers increased. They started thinking on what was the product that could fit to different types of people, who have different sex, age, religion, taste, interest, etc. But only ideas were not enough, so they started to look for financing to fulfill the ideas. These enterprises who have found the product and financing are operating as startups nowadays. As they have great influence over the world economy, they became trustworthy for the Market of investors. Nowadays, there are some of financial sources to finance startups in Georgia. Our main goal is to study how big and accessible is the market of local/foreign investments to finance Startups.en
dc.description.abstractXX საუკუნის 90-იან წლებში ინტერნეტმა მთელი მსოფლიოს ცენტრალიზაცია მოახდინა ერთ სივრცეში, რამაც გაამარტივა კომუნიკაცია ადამიანებს შორის. სწორედ ამ გარემოებამ ჩაუყარა საფუძველი სტარტაპების შექმნას. პროდუქტისა და მომსახურების მიწოდების მიდგომები შესაძლოა ორ ეტაპად დაიყოს: ინტერნეტის გაპოპულარებამდე და მის შემდეგ. მიწოდების კლასიკური მეთოდი ინტერნეტის გამოჩენამდე იყო შემდეგი: კომპანიები ქმნიდნენ პროდუქციას/მომსახურებას იმ სივრცეზე მორგებულს სადაც ისინი ოპერირებდნენ, გაფართოებაში კი იგულისხმებოდა მომხმარებლის ზრდა, შესაბამისად ათვისებული გეოგრაფიული არეალის გაფართოვება. მთელი მსოფლიოს ცენტრალიზაციამ ინტერნეტ სივრცეში კომპანიებს გაუჩინა ვირტუალური გეორგაფიული არეალი, რამაც ადამიანები მთელი მსოფლიოს მასშტაბით, მათ პოტენციურ კლიენტებად აქცია. დაინახეს რა ეს შესაძლებლობა, მიმწოდებლებმა დაიწყეს ფიქრი იმაზე, თუ რა პროდუქტი შეეთავაზებინათ მთელი მსოფლიოსთვის, რომელიც მოერგებოდა მომხმარებელს განურჩევლად სქესისა, რასისა, კანის ფერისა თუ რელიგიისა. მხოლოდ იდეები არ იყო საკმარისი კომპანიების შესაქმნელად, ამიტომ მათ დაიწყეს დაფინანსებების მოძიება ამ იდეების განსახორციელებლად. სწორედ ამ პროდუქტისა და მომსახურების მწარმოებლები მოგვევლინენ შემდგომ სტარტაპებად. სტარტაპების ძლიერი გავლენა მსოფლიოზე ცხადი გახდა, რამაც გაზარდა დამფინანსებლების ნდობა მათ მიმართ და წარმოიქმნა დამფინანსებლების ბაზარი. საქართველომ ბოლო წლებში აქტიურად აუწყო ფეხი მსოფლიო ტენდენციას და გაჩნდა დაფინანსების ადგილობრივი წყაროები. ჩვენი კვლევის მიზანია შევისწავლოთ, რამდენად ფართო და ხელმისაწვდომია ადგილობრივი, თუ უცხოური ინვესტიციების ბაზარი სტარტაპების დაფინანსების მიმართულებით.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherBusiness and Technology Universityen
dc.publisherბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.subjectCrowdfundingen
dc.subjectსტარტაპების დაფინანსების პროგრამებიka
dc.subjectსტარტაპ აქსელერატორიka
dc.subjectვენჩურული კაპიტალიka
dc.subjectენჯელ ინვესტორებიka
dc.subjectპლათფორმებიka
dc.titleდაფინანსების შესაძლებლობები სტარტაპებისთვის საქართველოში და მსოფლიოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMBA in Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიებიka
dc.contributor.institutionBusiness and Technology Universityen
dc.contributor.institutionბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Technologiesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro - Gabedava, Tabatadze.pdfდაფინანსების შესაძლებლობები სტარტაპებისთვის საქართველოში და მსოფლიოში441.92 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

209
checked on Jul 23, 2024

გადმოწერა

3,297
checked on Jul 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.