Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1916
DC FieldValueLanguage
dc.contributorთბილისის ღია უნივერსიტეტიka
dc.contributorბიზნესის და ინჟინერიის სკოლაka
dc.contributor.authorჭელიძე, პაატაka
dc.date.accessioned2020-06-28T13:02:28Z-
dc.date.available2020-06-28T13:02:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1916-
dc.description.abstractMaster's thesis is the result of analyzing and generalizing the theoretical and practical provisions and regularities of service marketing, hotel business service marketing in modern business activities, based on important opinions about marketing activities. Complex approach to marketing activities, competitiveness assessment in the field of service allows any service company (enterprise, hotel, firm) to complete marketing activities based on the marketing planning and action program, to choose the most effective option for realization of competitive strategy, to avoid unjustified expenses, operatively control the effectiveness of marketing activities and ultimately enhance efficiency of the company's entire work. In the first chapter of the work, the main issues discussed are the goals and objectives, the main functions, the organization's forms, structure of the Service Marketing, the principles and methods of operation, the role and significance of marketing research and the factors defining the service quality. The second chapter of the paper deals with the role of information-communication systems in marketing development. The Internet is a revolutionary technology of the XXI century, which has linked together the factories and people around the world. Working in the online mode of the enterprises enabled the customers to buy the goods they needed without leaving home and to use different services. The development of electronic business is related to the Internet...en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი წარმოადგენს თანამედროვე ბიზნეს საქმიანობაში მომსახურების მარკეტინგის, მარკეტინგულ ღონისძიებათა შესახებ არსებული მნიშვნელოვანი მოსაზრებების საფუძველზე, სასტუმრო ბიზნესის მომსახურების მარკეტინგის თეორიული და პრაქტიკული დებულებების და კანონზომიერებების ანალიზისა და განზოგადოების შედეგს. მარკეტინგული საქმიანობისადმი კომპლექსური მიდგომა, მომსახურების სფეროში კონკურენტუნარიანობის შეფასება, ნებისმიერ სერვისულ კომპანიას (საწარმოს, სასტუმროს, ფირმას) შესაძლებლობას აძლევს სრულყოს მარკეტინგული საქმიანობა მარკეტინგის დაგეგმვისა და სამოქმედო პროგრამის საფუძველზე, შეარჩიოს კონკურენტული სტრატეგიის რეალიზაციის ყველაზე ეფექტიანი ვარიანტი, თავიდან აირიდოს გაუმართლებელი დანახარჯები, ოპერატიულად გააკონტროლოს მარკეტინგული საქმიანობის შედეგიანობა და საბოლოო ჯამში აამაღლოს მთლიანად კომპანიის მუშობის ეფექტიანობა. ნაშრომის პირველ თავში განხილულია ძირითადი საკითხები მომსახურეობის მარკეტინგის სამსახურის მიზნებისა და ამოცანების, ძირითადი ფუნქციების, ორგანიზაციის ფორმების, სტრუქტურის, საქმიანობის პრინციპებისა და მეთოდების, მარკეტინგული კვლევების როლისა და მნიშვნელობის, მომსახურების ხარისხის გამსაზღვრელი ფაქტორების შესახებ. ნაშრომის მეორე თავი ეხება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო სისტემების როლს მარკეტინგის განვითარებაში. ინტერნეტი XXI საუკუნის რევოლუციური ტექნოლოგიაა, რომელმაც ერთმანეთთან დააკავშირა საწარმოები და ადამიანები მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. საწარმოების ონლაინურ რეჟიმში მუშაობამ შესაძლებლობა მისცა მომხმარებლებს სახლიდან გაუსვლელად იყიდონ მათთვის საჭირო საქონელი და ისარგებლონ სხვადასხვა სახის მომსახურებით. ინტერნეტთან არის დაკავშირებული ელექტრონული ბიზნენსის ჩამოყალიბება...ka
dc.language.isoka-
dc.publisherTbilisi Open Universityen
dc.publisherთბილისის ღია უნივერსიტეტიka
dc.subjectმომსახურების მარკეტინგიka
dc.subjectინფორმაციულ-საკომუნიკაციო საშუალებებიka
dc.subjectელექტრონული ბიზნესიka
dc.subjectონლაინ-მარკეტინგიka
dc.subjectსასტუმრო ბიზნესი საქართველოშიka
dc.titleსტუმართა მომსახურების მარკეტინგის თავისებურებები საქართველოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამაka
dc.contributor.institutionTbilisi Open Universityen
dc.contributor.institutionთბილისის ღია უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultySchool of Business and Engineeringen
dc.contributor.facultyბიზნესის და ინჟინერიის სკოლაka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის და ინჟინერიის სკოლა (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Paata Chelidze Samagistro.pdfსტუმართა მომსახურების მარკეტინგის თავისებურებები საქართველოში1.27 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

181
checked on Jul 17, 2024

Download(s)

2,194
checked on Jul 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.