Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1841
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorღუდუშაური, ქეთევანka
dc.contributor.authorწიკლაური, გიორგიka
dc.contributor.authorმაისურაძე, მიხეილka
dc.contributor.authorდემურია, შალვაka
dc.date.accessioned2020-05-22T09:18:13Z-
dc.date.available2020-05-22T09:18:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1841-
dc.description.abstractThe Master’s thesis reviews the innovations introduced in banking sector in Georgia and on the world scale. The first part covers the most popular topic in banking – digitalization. It provides examples of different countries. Later it provides the innovations used by bank employees, giving examples of how commercial banks manage customer relations using CRM, what stages are undergone till automatization of offers. The work reviews the factors affecting client’s creditworthiness and the models or risk assessment, how the probability of default is identified and which models of risk assessment are used for the right selection of the debtors. The thesis discusses different channels used to gather and consolidate information and the factors taken into consideration when offering appropriate product to the client. Finally, the work reviews innovations in preferential loan products introduced for the last ten years. The above study deals with the problems which are common for all the banks in Georgia and worldwide. Therefore, the research methodology involves studying the current situation in the world at the first stage, then studying the practices and examples in Georgia by using different research methods. Georgian banks have been studied and analysed using the documentation published by them, people have been surveyed, and different types of secondary data has been used. The research revealed different problems in introducing innovations. The results demonstrated problems in people’s attitude. Business environment in Georgia turned out to be the hindering factor for implementing different international grant programs.en
dc.description.abstractმოცემულ სამაგისტო ნაშრომში განხილულია საბანკო სექტორში დანრეგილი ინოვაციები, მსოფლიოს და საქართველოს მასშტაბით. პირველ ეტაპზე განხილულია ყველაზე პოპულარული თემა საბანკო სივრცეში, რაც ბანკების ციფრულ ტექნოლოგიებზე გადასვლას გულისხმობს, ნაჩვენებია მსოფლიოში არსებული მაგალითები, არსებული პრაქტიკა და შემდეგ ჩაშლილია ქვეყნის ჭრილში. შემდეგ განხილულია ბანკის თანამშრომლების მიერ გამოყენებული ინოვაციები, თუ როგორ ახორციელებენ კომერცული ბანკები CRM სისტემის დახმარებით მომხმარებელთა ურთიერთობების მართვას, რა ეტაპებს გადის კომერციული ბანკი იმისათვის, რომ შესაძლებელი გახდეს ავტომატურ რეჟიმში კლიენტებისათვის შეთავაზებების გენერირება. შეფასებულია კლიენტის გადახმდელუნარიანობაზე მოქმედი ფაქტორები და რისკის შეფასების მოდელები, როგორ ხდება რისკიანი მსესხებლის იდენტიფიცირება და რისკის შეფასების რა მოდელებია გამოყენებული მათი სწორი სელექციისათვის. შეფასებულია, თუ რომელი არხებიდან ხდება ინფორმაციის შეკრება, კონსოლიდაცია და რა ფოქტორებზე დაყრდნობით ხდება მსესხებლისათვის მისთვის სასურველი პროდუქტის შეთვაზება და ბოლოს განხილულია ქვეყანაში შეღავათიანი საკრედიტო პროდუქტებთან დაკავშირებული ინოვაციები, რომლებიც ბოლო ათწლეულში დაინერგა. ზემოთ მოცემული საკვლევი პრობლემები დღევანდელობაში ყველა ბანკის საერთო საზრუნავს წარმოადგენს როგორც საქართველოში, ასევე მსოფლიოში. შესაბამისად, კვლევის მეთოდოლოგიას წარმოადგენს საწყის ეტაპზე მსოფლიოში არსებული სიტუაციის შესწავალა, ამის შემდეგ საქართველოში არსებული მაგალითების და პრაქტიკების შესწავალას, რისთვისაც გამოყენებულია სხვადასხვა კვლევის მეთოდები. შესაწვლილი და გაანალიზებულია ქართული ბანკები, მათ მიერ გამოქვეყნებული დოკუმენტაციის საფუძველზე, ჩატარებულია გამოკითვხვა მოსახლეობაში, გამოყენებულია სხვადასხვა სახის მეორადი ინფომრაცია. ჩატარებული კვლევის საფუძველზე, გამოვლენილია ქვეყანაში არსებული პრობლემები ინოვაციების დანერგვის მიმართულებით. მიღებულ შედეგებზე დაფუძნებით, პრობლემები გვხდება ხალხის დამოკიდებულაბაში, სხვადასხვა საერთაშორისო საგრანტო პროგრამის იმპლემენტაციების შემაფერხებელი ფაქტორი აღმოჩნდა საქართველოში არსებული ბიზნეს გარემო.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherBusiness and Technology Universityen
dc.publisherბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.subjectDigital Technologiesen
dc.subjectCRMen
dc.subjectInnovative banking productsen
dc.subjectციფრული ტექნოლოგიებიka
dc.subjectინოვაციური საბანკო პროდუქტებიka
dc.titleინოვაციური ტექნოლოგიების დანერგვა და გამოწვევები საქართველოს საბანკო სექტორშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMBA in Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიებიka
dc.contributor.institutionBusiness and Technology Universityen
dc.contributor.institutionბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Technologiesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Tsiklauri, MAisuradze, Demuria Samagistro.pdfინოვაციური ტექნოლოგიების დანერგვა და გამოწვევები საქართველოს საბანკო სექტორში1.21 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

452
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

1,147
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.