Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1816
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorბარათაშვილი, ირმაka
dc.contributor.authorMelashvili, Natalien
dc.contributor.authorმელაშვილი, ნატალიka
dc.date.accessioned2020-05-08T14:15:49Z-
dc.date.available2020-05-08T14:15:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1816-
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ეხება ინოვაციური ეკონომიკის პირობებში, მენეჯმენტის მეცნიერული განვითარების მთავარ სტრატეგიულ მიმართულებას, კრეატიულ მენეჯმენტს, რომლის მთავარ მიზანს წარმოადგენს თანამედროვე საწარმოების მართვა, ნოვაციური ტექნოლოგიების დაჩქარებული ტემპის, არაპროგნოზირებადი გარემოს, არასტანდარტული და კრიზისული სიტუაციების პირობებში. ნაშრომში განხილულია კრეატიული მენეჯმენტის თავისებურებები, თუ როგორია მისი როლი კონკურენტული ბიზნესის ფორმირებაში, რა ინოვაციური ფორმებით შეგვიძლია გავზარდოთ მართვის ეფექტიანობა, როგორია კრეატიული მენეჯმენტის საერთაშორისო გამოცდილება სხვადასხვა ქვეყნების მაგალითზე და რა შესაძლებლობები და პოტენციალი აქვს საქართველოს. ასევე, ნაშრომში გამოკვეთილია აზრი, იმის შესახებ, რომ თანამედროვე მსოფლიოში კომპანიები დიდი გამოწვევის წინაშე დგანან, ამიტომ უფრო მეტ ძალისხმევას საჭიროებს თანამედროვე მენეჯმენტი საერთაშორისო ბაზარზე პოზიციონირებისათვის, კრეატიულმა მენეჯმენტმა გავლენა იქონია ადამიანის ცხოვრების ფორმირებაზე, მოიცვა საქმიანობის ყველა სფერო და დიდ წილად მასზეა დამოკიდებული წარმოების თუ მომსახურების წარმატება, ეფექტიანობა, შესაძლებლობების გამოყენება და შექმნა, რათა იყვნენ კონკურენტუნარიანები ადგილობრივ, თუ საერთაშორისო ბაზრებზე. ნაშრომში აღწერილია მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებში არსებული ისტორიული მიმოხილვა, ბიზნეს გარემო, საქმიანი კულტურა და შემოქმედებითობის გავლენა. ნაშრომის დასკვნითი ნაწილი ეთმობა საქართველოში არსებულ რეალობას, თუ რა პრობლემების და გამოწვევების წინაშე დგას საქართველო და როგორ შეიძლება გადაიჭრას არსებული პრობლემები, რათა მარტივად ავუწყოთ ფეხი თანამედროვე გამოწვევებს.ka
dc.description.abstractThe thesis discusses under the innovative economy, the main Strategic aspect of management of scientific development - Creative Management. The main purpose of which is to manage modern enterprises, in the conditions of accelerated tempo of innovative technologies, unpredictable environment, nonstandard and crisis situations. The thesis also discusses characteristics of creative management, What is its role in forming a competitive business, what innovative forms can we use to increase the efficiency of management, What is the international experience of creative management in different countries around the world and what opportunities and potential Georgia has In this regard. Also, the thesis highlights the idea that companies in the modern world are facing big challenges, so modern management requires more effort for positioning on the international market. Creative management has influenced on the formation of human life. It covered all areas of activities. A great deal of success and efficiency of production and service dependes on creative management. It creates opportunities to use in order to be competitive on the local or international markets. The thesis also refers to the historical perspectives, business environment, business culture and creativity in different countries around the world. The final part is devoted to the real situation in Georgia, the problems and challenges facing Georgia and how problems can be solved in order to keep up with modern challenges.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაერთაშორისო ბიზნესიka
dc.subjectკრეატიული მენეჯმენტი:ka
dc.subjectორგანიზაციული ქცევაka
dc.subjectინდუსტრიული რევოლუციაka
dc.subjectინტერნეტ სივრცე,ka
dc.subjectქართული კომპანიებიka
dc.titleModern challenges of creative management and the ways of solving them in international companiesen
dc.titleკრეატიული მენეჯმენტის თანამედროვე გამოწვევები და მისი გადაჭრის გზები საერთაშორისო კომპანიებშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Natali Melashvili Samagistro.pdfკრეატიული მენეჯმენტის თანამედროვე გამოწვევები და მისი გადაჭრის გზები საერთაშორისო კომპანიებში983.56 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

362
checked on May 5, 2024

Download(s)

794
checked on May 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.