Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/180
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorჩაგელიშვილი, ლალიka
dc.contributor.authorმჟავია, ნათიაka
dc.date.accessioned2019-06-14T12:28:27Z-
dc.date.available2019-06-14T12:28:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/180-
dc.description.abstractმეოცე საუკუნის მეორე ნახევარში დაფიქსირდა საერთაშორისო ვაჭრობის სწრაფი ზრდა, რამაც მარკეტინგის მეცნიერების სფეროში ახალი კვლევების ჩატარების აუცილებლობა განაპირობა. მარკეტინგში კვლევის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი სფეროა „პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის“ შესწავლა, რომელიც განვითარებადი და განვითარებული ქვეყნების მომხმარებლის მიერ პროდუქტის აღქმასა და შეფასებას ეფუძნება. მრავალი სამეცნიერო ნაშრომი ადასტურებს პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის შესახებ ინფორმაციის ეფექტს პროდუქტის შეფასებაში.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.publisherგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაერთაშორის ბიზნესიka
dc.subjectსაერთაშორისო ვაჭრობაka
dc.subjectპროდუქტის წარმოშობაka
dc.titleპროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე (საქართველოს მაგალითზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administration in International Business Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტიka
dc.contributor.institutionGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.contributor.institutionგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Social Sciencesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Natia Mjavia.pdfპროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე1.09 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

181
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

1,156
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.