გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/180
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorჩაგელიშვილი, ლალიka
dc.contributor.authorმჟავია, ნათიაka
dc.date.accessioned2019-06-14T12:28:27Z-
dc.date.available2019-06-14T12:28:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/180-
dc.description.abstractმეოცე საუკუნის მეორე ნახევარში დაფიქსირდა საერთაშორისო ვაჭრობის სწრაფი ზრდა, რამაც მარკეტინგის მეცნიერების სფეროში ახალი კვლევების ჩატარების აუცილებლობა განაპირობა. მარკეტინგში კვლევის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი სფეროა „პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის“ შესწავლა, რომელიც განვითარებადი და განვითარებული ქვეყნების მომხმარებლის მიერ პროდუქტის აღქმასა და შეფასებას ეფუძნება. მრავალი სამეცნიერო ნაშრომი ადასტურებს პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის შესახებ ინფორმაციის ეფექტს პროდუქტის შეფასებაში.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.publisherგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაერთაშორის ბიზნესიka
dc.subjectსაერთაშორისო ვაჭრობაka
dc.subjectპროდუქტის წარმოშობაka
dc.titleპროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე (საქართველოს მაგალითზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administration in International Business Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტიka
dc.contributor.institutionGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.contributor.institutionგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Social Sciencesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro Natia Mjavia.pdfპროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე1.09 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

183
checked on Jul 18, 2024

გადმოწერა

1,177
checked on Jul 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.