Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1807
DC FieldValueLanguage
dc.contributorგორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributorსოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტიka
dc.contributor.advisorმშვიდობაძე, თინათინka
dc.contributor.authorთინიკაშვილი, სოფიკოka
dc.date.accessioned2020-05-08T09:54:42Z-
dc.date.available2020-05-08T09:54:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1807-
dc.description.abstractThe aim of this paper ,,News Media and Public Relations in the Cyberspace’’ is to show the role of cyberspace in media and PR. The paper includes discusses about traditional and digital PR – similarities and differences. Also, it focuses Media and PR relations relying on opinions of several famous Media and PR researchers. The paper includes the latest researches about western PR companies and a research about 10 Georgian companies (implemented by me). For this research 5 Georgian successful companies and 5 media organizations were chosen. The respondents were asked about sources for getting information about the companies. Up to 18 years old citizen were asked and as the survey also showed us the cyberspace has become unchangeable for businesses and media and without positioning online it is almost impossible to manage modern succesfull business, PR campaign or media organisationen
dc.description.abstractაღნიშნული ნაშრომის „ახალი ამბების ჟურნალისტიკა და პიარი კიბერსივრცეში“ მიზანია, აჩვენოს კიბერსივრცის მნიშვნელოვანი როლი ორი პროგრესული ინსტიტუტის - მედიისა და პიარის მიმართ. ნაშრომში განხილულია ტრადიციული და ციფრული პიარი, მათი საერთო მახასიათებლები. მოცემულია ძირითადი განსხვავებები მედიასა და საზოგადოებრივ ურთიერთობებს შორის, სხვადასხვა მკვლევარების მოსაზრებების საფუძველზე. წარმოდგენილია დასავლეთის კომპანიების საზოგადოებასთან ურთიერთობების მიმართ ჩატარებული ბოლო კვლევის მონაცემები. თუ რა ვითარებაა საქართველოში ამ კუთხით, რომელი წყაროდან იღებს ინფორმაციას ქართული საზოგადოება ამა თუ იმ წარმატებული კომპანიების შესახებ, ჩემს მიერ ჩატარებულ იქნა კვლევა. კვლევისათვის ქართულ ბაზარზე არსებული 5 წარმატებული კომპანია შეირჩა. რესპონდენტებს დაესვათ კითხვა, თუ რა წყაროებიდან იღებენ ინფორმაციას ამ კომპანიების შესახებ. გამოიკითხა 18-წლის ზემოთ ასაკის მქონე 100 ადამიანი. წარმატებული ქართული კომპანიების მაგალითზე დავინახეთ რომ დღევანდელ რეალობაში კიბერსივრცე უმნიშვნელოვანეს ადგილად იქცა და ონლაინ სივრცეში არსებობის გარეშე თანამედროვე ბიზნესის ან ნებისმიერი სახის ორგანიზაციის არსებობა პრაქტიკულად წარმოუდგენელია.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherGori State Teaching Universityen
dc.publisherგორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.subjectკიბერსივრცეka
dc.subjectსაზოგადოებრივი ურთიერთობები (პიარი/PR)ka
dc.subjectმედიაka
dc.titleახალი ამბების ჟურნალისტიკა და პიარი კიბერსივრცეშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameსოციალური მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსამაგისტრო პროგრამა - ჟურნალისტიკის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა კვალიფიკაციაka
dc.contributor.institutionGori State Teaching Universityen
dc.contributor.institutionგორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social Sciences, Business and Lawen
dc.contributor.facultyსოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Thinikashvili.pdfახალი ამბების ჟურნალისტიკა და პიარი კიბერსივრცეში1.02 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

167
checked on May 23, 2024

Download(s)

783
checked on May 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.