Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1794
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorდალაქიშვილი, რუსუდანka
dc.contributor.authorკორჟენკო, ნინოka
dc.date.accessioned2020-05-06T15:25:52Z-
dc.date.available2020-05-06T15:25:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1794-
dc.description.abstractIn the presented master’s work we will review the reasons for the creation of small countries and their importance. We will try to find out what the commandments of the small countries mean. We will discuss the ways and challenges of their development, which have undergone self-esteem and stability in the international arena. In the master’s work will be discussed, the perspective of Georgia’s position on the international market. What is the potential for Georgia to establish and compete with successful small countries. This work will once again show what challenges can be overcome by Georgia. What are the advantages in comparison with othe countries? Whether its main value is a geographical location, which can be a viaduct between Europe and Asia. The goal of research is to show Georgia’s potential on the international market. The ways of its development for self-determination in the conditions of globalization. Opportunities to become recognizable, strong, competitive and successful in the international market.en
dc.description.abstractწარმოდგენილ სამაგისტრო ნაშრომში მიმოვიხილავთ პატარა ქვეყნების წარმოქმნის მიზეზებს და მათ მნიშვნელობას. ვეცდებით გავარკვიოთ რას გულისხმობს პატარა ქვეყნების მცნება. განვიხილავთ მათი განვითარების გზებს და სირთულეებს, რომლებიც გაიარეს საერთაშორისო ასპარეზზე თვითდამკვიდრების და სტაბილურების შესანარჩუნებლად. სამაგისტრო ნაშრომში, განხილული იქნება საქართველოს პოზიციონირების პერსპექტივა საერთაშორისო ბაზარზე. რა პოტენციალი გააჩნია საქართველოს თავი დაიმკვიდროს და კონკურენცია გაუწიოს წარმატებულ პატარა ქვეყნებს. აღნიშნული ნაშრომი კიდევ ერთხელ გვიჩვენებს რა სირთულეების გადალახვა შეიძლება მოუწიოს საქართველოს. როგორი უპირატესობები გააჩნია სხვა ქვეყნებთან შედარებით. არის თუ არა მისი მთავარი ღირებულება გეოგრაფიული მდებარეობა, რომლითაც შეუძლია გახდეს გზაგამტარი, ევროპასა და აზიას შორის. კვლევის მიზანია გვიჩვენოს საქართველოს პოტენციალი საერთაშორისო ბაზარზე. მისი განვითარების გზები გლობალიზაციის პირობებში თვითდამკვიდრების მიზნით. შესაძლებლობები, რომ გახდეს ცნობადი, ძლიერი, კონკურენტუნარიანი და წარმატებულები საერთაშორისო ბაზარზე.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectპატარა ქვეყნები და მათი მახასიათებლებიka
dc.subjectბალტიის ქვეყნებიka
dc.subjectევროპის პატარა სახელმწიფოებიka
dc.subjectსაქართველო და მისი პოტენციალიka
dc.titleპატარა ქვეყნების პოზიციონირების პერსპექტივები საერთაშორისო ბაზარზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Korjenko Samagistro.pdfპატარა ქვეყნების პოზიციონირების პერსპექტივები საერთაშორისო ბაზარზე1.64 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

67
checked on May 18, 2024

Download(s)

1,802
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.