Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1792
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკობახიძე, დიმიტრიka
dc.contributor.authorChukhrukidze, Teoen
dc.contributor.authorჩუხრუკიძე, თეონაka
dc.date.accessioned2020-05-06T15:01:56Z-
dc.date.available2020-05-06T15:01:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1792-
dc.description.abstractThe aim of the presented work is to overview the development of international marketing and rising trends in tourist services. The thesis will analyze existing tourist services in Georgia by studying what type of services are used by Tourist Agencies and to what extent are the services digitally integrated. The thesis is composed of 60 electronically typed pages. Discussed objectives and points in the work: • Overview of international marketing development and rising trends in tourist services; • Analysis of current trends of tourist services in Georgia.en
dc.description.abstractწარმოდგენილის ნაშრომის მიზანია ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა. საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი, თუ რა სერვისებს იყენებენ საქართველოში ტურისტული კომპანები და რამდენად ინტერგრირებული ონლაინ სერვისები გავქვს. ნაშრომის შესრულებულია 60 კომპიუტერულ ნაბეჭდ გვერდზე. განხილული ნაშრომის მიზნები და ამოცანები: • ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა; • საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაქართველოში ტურისტული სერვისებიka
dc.subjectტურისტული კომპანებიka
dc.subjectონლაინ სერვისებიka
dc.titleInternational Marketing of Touristic Servicesen
dc.titleტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Teona Chukhrukidze Samagistro.pdfტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგი1.46 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

97
checked on May 21, 2024

Download(s)

372
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.