გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1792
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorკობახიძე, დიმიტრიka
dc.contributor.authorChukhrukidze, Teoen
dc.contributor.authorჩუხრუკიძე, თეონაka
dc.date.accessioned2020-05-06T15:01:56Z-
dc.date.available2020-05-06T15:01:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1792-
dc.description.abstractThe aim of the presented work is to overview the development of international marketing and rising trends in tourist services. The thesis will analyze existing tourist services in Georgia by studying what type of services are used by Tourist Agencies and to what extent are the services digitally integrated. The thesis is composed of 60 electronically typed pages. Discussed objectives and points in the work: • Overview of international marketing development and rising trends in tourist services; • Analysis of current trends of tourist services in Georgia.en
dc.description.abstractწარმოდგენილის ნაშრომის მიზანია ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა. საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი, თუ რა სერვისებს იყენებენ საქართველოში ტურისტული კომპანები და რამდენად ინტერგრირებული ონლაინ სერვისები გავქვს. ნაშრომის შესრულებულია 60 კომპიუტერულ ნაბეჭდ გვერდზე. განხილული ნაშრომის მიზნები და ამოცანები: • ტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარებისა და თანამედროვე მიღწევების მიმოხილვა; • საქართველოში ტურისტული სერვისების დღევანდელი მდგომარეობის ანალიზი.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაქართველოში ტურისტული სერვისებიka
dc.subjectტურისტული კომპანებიka
dc.subjectონლაინ სერვისებიka
dc.titleInternational Marketing of Touristic Servicesen
dc.titleტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Teona Chukhrukidze Samagistro.pdfტურისტული სერვისების საერთაშორისო მარკეტინგი1.46 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

108
checked on Jul 23, 2024

გადმოწერა

381
checked on Jul 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.