Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1789
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკობახიძე, დიმიტრიka
dc.contributor.authorიობაშვილი, დავითka
dc.date.accessioned2020-05-06T12:36:53Z-
dc.date.available2020-05-06T12:36:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1789-
dc.description.abstractYour brand is the way your customer perceives you. People tend to do business with companies they are familiar with . A clear brand strategy provides the clarity that your staff needs to be successful. It tells them how to act, how to win, and how to meet the goals. It is not enough for a city to have a brand that attracts tourists. Cities must have an identity that reaches across different markets and customers and tells a unifying story about the value the city can add to the activity that is looking for a home. The key point is that identity does not just help us to sell our city; it is also critical to shaping and building our city and providing the magnet that can draw people and institutions together for a common identity and purpose.en
dc.description.abstractბრენდი არის ერთობლიობა ყოველივე იმისა, რაც განაპირობებს პროდუქტისადმი თუ კომპანიისადმი მიკუთვნებულ ამა თუ იმ ადგილს მომხმარებლის აღქმის სისტემაში. როგორც წესი, ხალხი სწორედ იმ კომპანიებს ანიჭებს უპირატესობას, რომელთაც იცნობს და ენდობა. სწორი ბრენდის სტრატეგია უზრუნველყოფს სიცხადეს, რომლის მიხედვითაც მიიღწევა წარმატება. სტრატეგია გვისახავს თუ როგორ უნდა იმოქმედონ რათა მიაღწიონ ყველა დასახულ მიზანს. ქალაქისადმი ინტერესის მოსაზიდად ბრენდი, რომელიც უბრალოდ იზიდავს ტურისტებს, სულაც არ არის საკმარისი. ქალაქებს უნდა ჰქონდეთ განმასხვავებელი იმიჯი, რომელიც თავს გამოიჩენს სხვადასხვა ბაზრებზე. უცხო ქვეყნის მოქალაქეების ყურადღებას მიიპყრობს თავისი განსხვავებულობით და გააცნობს ყველა მის სტუმარს ქალაქის ისტორიასა და ფასეულობებს. ქალაქის ბრენდის ჩამოყალიბებაში სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რომ სტუმრებს არ გავაცნოთ მხოლოდ ჩვენი ისტორია, უნდა შევძლოთ და შევქმათ „მაგნიტი“, რომელიც დაეხმარება ინსტიტუებსა და ინდივიდებს მიაღწიონ საერთო მიზანს.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectთბილისი - დედაქალაქი ბრენდიka
dc.subjectქალაქის ისტორია და ფასეულობებიka
dc.subjectმადრიდი - დედაქალაქი ბრენდიka
dc.subjectბრენდინგიka
dc.titleთბილისის საბრენდო სახის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურიზმის მოსაზიდადka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Davit Iobashvili Samagistro.pdfთბილისის საბრენდო სახის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურიზმის მოსაზიდად2.72 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

89
checked on Jul 23, 2024

Download(s)

462
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.