გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/1710
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor | გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor | განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი | ka |
dc.contributor.advisor | ხეთაგური, თამუნა | ka |
dc.contributor.author | კუპრეიშვილი, რიმა | ka |
dc.date.accessioned | 2020-04-08T09:30:25Z | - |
dc.date.available | 2020-04-08T09:30:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://openscience.ge/handle/1/1710 | - |
dc.description.abstract | Teaching foreign languages pursues the practical aim. Namely, it means absolutely communicational goal. We should provide the pupil the knowledge in order to enable them to speak in a foreign language, to communicate successfull with the representatives of other cultures to improve and enrich the level of the knowledge of the language independently. It is essential to teach communicative strategies, because teaching communication allows pupils to learn linguistic skills. It is also important that the learner’s experience and knowledge should be used in practice. Communication is a difficult linguistic process. The language is realized in speech. Communication means oral or written relations between two or more people. Speech and understanding are urgent components for implementing oral communication. It is causes necessity of development of communication skills. The goal of research is to analyzing all the components which every teachers should take into consideration while teaching communication. It explores all types and strategies of communication,solutions of the emerged problems and development of communication techniques. The novelty of this work is the experiment where we talk about communication techniques which will help pupils and teachers to improve their communication process. | en |
dc.description.abstract | უცხოური ენების სწავლება ისახავს პრაქტიკულ მიზანს, კერძოდ, გულისხმობს სწავლების მთელი პროცესის კომუნიკაციურ მიმართულებას. მოსწავლეს უნდა მივცეთ ისეთი ცოდნა, რომ მან შეძლოს უცხოურ ენაზე მეტყველება, წარმატებული კომუნიკაცია სხვა კულტურის წარმომადგენლებთან, ენის ფლობის დამოუკიდებლად გაღრმავება და გამდიდრება. საჭიროა, კომუნიკაციის სტრატეგიების სწავლება, რადგან კომუნიკაციის სწავლება მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს გაიადვილონ ენობრივი და მეტყველებითი მასალის შესწავლა. ასევე მნიშვნელოვანია, მოსწავლის მიერ მიღებული ცოდნა და გამოცდილება პრაქტიკაში იყოს გამოყენებული. კომუნიკაცია რთული ლინგვისტური პროცესია. ენა მეტყველებაში რეალიზდება. კომუნიკაცია კი გულისხმობს ორ ან მეტ ადამიანს შორის ზეპირ ან წერით მეტყველებას. ზეპირი მეტყველების განსახორციელებლად აუცილებელია თქმა და გაგება, რაც ქმნის კომუნიკაციის უნარ-ჩვევის განვითარების აუცილებლობას. ნაშრომი მიზნად ისახავს ყველა იმ კომპონენტის გაანალიზებას, რომელიც ყველა მასწავლებელმა უნდა გაითვალისწინოს კომუნიკაციის სწავლებისას. იგი იკვლევს კომუნიკაციის სახეებს და სტრატეგიებს, კომუნიკაციის დროს წამოჭრილ პრობლემებსა და მათი გადაჭრის გზებს, ასევე კომუნიკაციის ტექნიკის განვითარებას. ნაშრომში სიახლეა ექსპერიმენტი, რომელშიც წარმოდგენილია კომუნიკაციის ტექნიკების გამოყენება, რომელიც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს და მასწავლებლებს კომუნიკაციის პროცესის გაუმჯობესებაში. | ka |
dc.language.iso | ka | - |
dc.publisher | Gori State Teaching University | en |
dc.publisher | გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი | ka |
dc.subject | კომუნიკაციის სწავლება | ka |
dc.subject | ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები | ka |
dc.subject | ინტერაქტიული სწვლება | ka |
dc.title | კომუნიკაციური უნარის განვითარება ინგლისურ ენაში | ka |
dc.type | master thesis | en |
dc.type | სამაგისტრო ნაშრომი | ka |
thesis.degree.name | განათლების მაგისტრი | ka |
thesis.degree.level | 1 | - |
thesis.degree.discipline | მასწავლებელთა განათლების სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა | ka |
dc.contributor.institution | Gori State Teaching University | en |
dc.contributor.institution | გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor.faculty | Faculty of Education, Exact and Natural Sciences | en |
dc.contributor.faculty | განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი | ka |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | master thesis | - |
item.openairetype | სამაგისტრო ნაშრომი | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | ka | - |
ჩანს კოლექციებში: | განათლების, ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Samagistro Kupreishvili.pdf | კომუნიკაციური უნარის განვითარება ინგლისურ ენაში | 1.06 MB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
227
checked on Aug 1, 2024
გადმოწერა
630
checked on Aug 1, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.