Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1463
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმაჭარაშვილი, ნანაka
dc.contributor.authorბარბაქაძე, ანაka
dc.date.accessioned2020-01-17T11:31:04Z-
dc.date.available2020-01-17T11:31:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1463-
dc.description.abstractDigital media have long since transformed the behavioral characteristics of a number of fields, so that the communication sources of the different directions are either completely eliminated or reduced to consumers. The question is whether digital media can be replaced by traditional media. Taking into consideration this rapidly changing and lifelong tendency, commercial and private organizations needed public governance and state agencies as well. In the era of digital media, while social network's protest and initiated campaigns on the streets and in some cases react to demands, the function of social networks exceeds the scope of personal consumption, photos, different links and personal status publishing. Today it is one of the most urgent, quick, accessible and comprehensive means of communication for individuals, as well as private and public sectors. Citizens publicly claim their wishes, interests, and demands on social networks. The associates find each other and all these are already given a campaign. In turn, the public sector uses this form of communications - the fastest, the lowest, and the most expensive to share their achievements and initiatives. The goal of our research is to determine what tools the public sector provides for citizens to engage in decision-making and initiation, what other alternatives to the population online to express their own opinion and how the community uses communication with government agencies and public servants to share their ideas That's it. The task of our research is to analyze and monitor data on online government portals to determine how much people are able to interact and how they are involved in the decision-making process. Also, the online questionnaire is to determine the positivity of Facebook users at the level of engagement offered to them and to get involved in the decision-making process if possible. At the same time we will analyze international and local practice and consider the example of social activities in social networks. We will consider some of our internet platforms to fix their positions. For research we will use analysis of secondary sources, online, semi-structured question on Facebook users in Georgia, and will also use observational analysis and data collection methods. Choosing an online questionnaire is random.en
dc.description.abstractციფრულმა მედიამ თავისი გავლენისა და მასშტაბურობის წყალობით, დიდი ხანია რაც არაერთი სფეროს ქცევითი მახასიათებლები შეცვალა, იმდენად რომ სხვადასხვა მიმართულებების საკომუნიკაციო წყაროები ან სრულად გააქრო ან მომხმარებლები შეუმცირა. საუბარია იმაზეც ჩაანაცვლებს თუ არა ციფრული მედია ე.წ ტრადიციულ მედიას. ამ სწრაფად ცვალებადი და ცოცხალი პროცესის ტენდენციების გათვალისწინება გარდა კომერციული და კერძო ორგანიზაციებისა საჯარო მმართველობის, სახელმწიფო ორგანოებსაც დასჭირდათ. ციფრული მედიის ერაში, მაშინ როდესაც სოციალურ ქსელებში გამოხატული პროტესტი და წამოწყებული კამპანია ქუჩებში ინაცვლებს და რიგ შემთხვევებში მოთხოვნებზე რეაგირებას იღებს, სოციალური ქსელების ფუნქცია სცდება მხოლოდ პირადი მოხმარების, ფოტოების, სხვადასხვა ბმულებისა და პირადი სტატუსის გამოქვეყნების ფარგლებს. დღეს ის არის კომუნიკაციის ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალური, სწრაფი, ხელმისაწვდომი და მრავლისმომცველი საშუალება, როგორც ინდივიდებისთვის, ასევე კერძო თუ საჯარო სექტორისთვის. მოქალაქეები, სოციალურ ქსელებში საჯაროდ აცხადებენ თავიანთ სურვილებს, ინტერესებს, მოთხოვნებს. თანამოაზრეები ერთმანეთს პოულობენ და ამ ყოველივეს უკვე კამპანიური ხასიათიც კი ეძლევა. თავის მხრივ კი, საჯარო სექტორი კომუნიკაციის ამ ფორმას - სხვებთან შედარებით ყველაზე სწრაფს, იაფს და მრავლისმომცველს საკუთარი მიღწევებისა და ინიციატივების გასაზიარებლად იყენებს. ჩვენი კვლევის მიზანია დადგინდეს თუ რა საშუალებებს თავაზობს საჯარო სექტორი მოქალაქეებს, რომ ისინი ჩაერთნონ გადაწყვეტილების მიღების პროცესში და ინიცირებაში, რა სხვა ალტერნატივები აქვს მოსახლეობას ონლაინ საკუთარი აზრის დასაფიქსირებლად და რამდენად იყენებს თავად საზოგადოება სამთავრობო უწყებებთან და საჯარო მოხელეებთან კომუნიკაციისთვის, საკუთარი იდეების გაზიარების ამ შესაძლებლობას. ჩვენი კვლევის ამოცანაა სამთავრობო ონლაინ პორტალებზე დაკვირვებითი ანალიზი და მონაცემთა შეგროვება იმის დასადგენად თუ რამდენად ეძლევათ მოქალაქეებს ინტერაქციის საშუალება და რამდენად ერთვებიან ისინი შანსის არსებობის შემთხვევაში გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. ასევე ონლაინ კითხვარის საშუალებით ფეისბუქ მომხმარებლების განწყობის დადგენა მათთვის შეთავაზებულ ჩართულობის დონეზე და მათ მზაობაზე შესაძლებლობის შემთხვევაში ჩაერთნონ გადაწყვეტილების მიღების პროცესში. ამასთანავე გავაანალიზებთ საერთაშორისო და ადგილობრივ პრაქტიკას და განვიხილავთ იმ მაგალითებს, როდესაც სოციალურ ქსელებში საზოგადოებრივ აქტივობას შედეგი მოჰყვა.განვიხილავთ საკუთარი პოზიციების დასაფიქსირებელ რამდენიმე ინტერნეტ პლატფორმას. კვლევისათვის გამოვიყენებთ მეორეული წყაროების ანალიზს, ონლაინ ნახევრადსტრუქტურუებულ კითხვარს Facebook ის ქართველ მომხმარებლებში, ასევე გამოვიყენებთ დაკვირვებითი ანალიზის და მონაცემთა შეგროვების მეთოდებს. ონლაინ კითხვარის შემთვევაში შერჩევა შემთხვევითია.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაჯარო მმართველობაka
dc.subjectციფრული მედიაka
dc.subjectონლაინ პლატფორმებიka
dc.titleსაჯარო მმართველობა ციფრული მედიის ერაში მოქალაქეების თანამონაწილეობა გადაწყვეტილების მიღების პროცესში ონლაინ პლატფორმების მეშვეობითka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Arts in Public Policy and Administrationen
thesis.degree.nameსაჯარო მმართველობის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსახელმწიფო მართვა და საჯარო პოლიტიკა. Public Policy and Administrationka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis.Barbakadze sajaro.pdfსაჯარო მმართველობა ციფრული მედიის ერაში მოქალაქეების თანამონაწილეობა გადაწყვეტილების მიღების პროცესში ონლაინ პლატფორმების მეშვეობით364.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

123
checked on May 16, 2024

Download(s)

271
checked on May 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.