Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1462
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმაჭარაშვილი, ნანიka
dc.contributor.authorჭრიკიშვილი, თამთაka
dc.date.accessioned2020-01-17T11:26:55Z-
dc.date.available2020-01-17T11:26:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1462-
dc.description.abstractThere are many novelties in Georgian Public Sector based on New Civil Service Law. The basic changes were made to develop and institutionalize the institute of Professional Civil Servant. As a result of these changes Performance Management system is being developed by developing performance appraisal system, career management and rewarding systems and opportunities of professional development. The issue is becoming more actual as the implementation of the system will have important legal outcomes, on the on hand, career promotion and on the other hand, dismission of professional civil servants, but the theme has not been researched yet. The aim of the conducted survey is to analyze the intensivity of implementation of electronic tools and based on this process, to identify if the development of performance management system is focused on effectiveness and producticity. To achieve this goal, there are some research objectives: analyzing the perceptions of civil servants from Ministry of Justice, Ministry of Defense and Ministry of Foreign Affairs; in addition, the research is concentrated on the opinions of representatives from HR units from the above-mentioned organizations; furthermore, there is an objective to conduct comparative analysis of the expert opinions of Georgian and Foreign HR experts and practitioners. The achievement of these objectives will give an opportunity to analyze the perspectives and challenges of implementation of performance management system and the usage of technologies through this process.en
dc.description.abstractქართულ საჯარო სექტორში, საკანონმდებლო ცვლილებიდან გამომდინარე, უამრავი სიახლეა. ძირითადი სიახლეები პროფესიული საჯარო მოხელის ინსტიტუტის ჩამოყალიბებასა და განმტკიცებას ემსახურება და შედეგად, მკვიდრდება შესრულებული სამუშაოს ხარისხის მართვის სისტემა: შესრულებული სამუშაოს შეფასების, კარიერული განვითარების, წახალისებისა და პროფესიული განვითარების საფუძვლები. საკითხს განსაკუთრებულ აქტუალურობას სძენს ის, რომ სისტემის დანერგვას მნიშვნელოვანი სამართლებრივი შედეგები მოყვება, მათ შორის, საჯარო მოხელეთა წინსვა ან მეორეს მხრივ, მათი დაკავებული სამსახურიდან გათავისუფლება, საკითხი კი ნაკვლევი არ არის. ნაშრომის ფარგლებში განხორციელებული კვლევის მიზანია ელექტრონული მექანიზმების დანერგვის ინტენსიურობის ანალიზის საფუძველზე დადგინდეს, რამდენად არის საქართველოში შესრულებული სამუშაოს ხარისხის მართვის დანერგვა ორიენტირებული ეფექტურობასა და შედეგზე. მიზნის მისაღწევად, კვლევის ამოცანაა თავდაცვის სამინისტროს, იუსტიციის სამინისტროსა და საგარეო საქმეთა სამინისტროს პროფესიულ საჯარო მოხელეთა კვლევის, ასევე, ამავე ორგანიზაციების ადამიანური რესურსების მართვის ერთეულების წარმომადგენელთა და ქართველი და უცხოელი ექსპერტების მოსაზრებების ანალიზის საფუძველზე დადგინდეს, როგორია მათი აღქმები და დამოკიდებულებები შესრულებული სამუშაოს ხარისხის მართვის დანერგვასთან დაკავშირებით და რამდენად გამოიყენება ამ კუთხით ელექტრონული სერვისები.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectშესრულებული სამუშაოს ხარისხის მართვაka
dc.subjectელექტრონული მმართველობაka
dc.subjectხარისხის მართვის დანერგვის პერსპექტივებიka
dc.titleშესრულებული სამუშაოს ხარისხის მართვის სტანდარტების დანერგვა საქართველოს საჯარო სექტორში: ელექტრონული მექანიზმების გამოყენების ინტენსივობა და ეფექტურობაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Arts in Public Policy and Administrationen
thesis.degree.nameსაჯარო მმართველობის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსახელმწიფო მართვა და საჯარო პოლიტიკა. Public Policy and Administrationka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis. Tchrikishvili sajaro.pdfშესრულებული სამუშაოს ხარისხის მართვის სტანდარტების დანერგვა საქართველოს საჯარო სექტორში: ელექტრონულიმექანიზმების გამოყენების ინტენსივობა და ეფექტურობა1.12 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

166
checked on May 4, 2024

Download(s)

607
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.