Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1345
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorჭალაგანიძე, ნინოka
dc.contributor.authorსაბაშვილი, ლევანka
dc.date.accessioned2020-01-14T11:43:37Z-
dc.date.available2020-01-14T11:43:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1345-
dc.description.abstractSocial well-being is a great concept and is determined by similar characteristics for the full majority of human beings. These are: A peaceful country, stable income, perspective for growth/development, healthy Family and so on, but behind this "Agreed" position, willingly or unwillingly we do not acknowledge the factors, which change our lives to the worse. A Filthy environment, dirty entrances, homeless children, car-accidents, drug usage, prostitution, homophobia and other characteristics of the sick society have become a part of our lives. And how possible is it to change someone’s way of thinking and then their actions, when a cold attitude is already embedded in themselves? At first glance the complicated question has a simple answer: The effect of the media over our society, is as big, as the society's effect on the media. The research on this "enchanted" loop could go on forever, but now we shall turn our attention to the "Noble" kind of advertisement - The Social Advertisement. The present Master's work consists of two parts. The narrative is a study of the location and importance of social advertising on our media market. In annexes, along with other information, the reader will be familiarized with the copyright project, the budget and the director’s script of social advertisement. Thesis is prepared to obtain the master’s academic degree.en
dc.description.abstractსოციალური კეთილდღეობა მრავლისმომცველი ცნებაა და ადამიანთა სრული უმრავლესობისთვის მსგავსი ნიშან-თვისებებით განისაზღვრება. ესაა: მშვიდი ქვეყანა, სტაბილური შემოსავალი, ზრდის/განვითარების პერსპექტივა, ჯანსაღი ოჯახი, შვილები და ა. შ. თუმცა, ამ „შეთანხმებული“ პოზიციის მიღმა, ნებსით თუ უნებლიედ ჩვენ ხშირად იმ ფაქტორებზე ვხუჭავთ თვალს, რომლებიც ცხოვრების ხარისხზე უარყოფითად მოქმედებს. დაბინძურებული გარემო, ჭუჭყიანი სადარბაზოები, მიტოვებული ბავშვები, უწესრიგო მოძრაობა გზებზე და ავტოავარიები, ნარკომანია, პროსტიტუცია, ჰომოფობია და დაავადებული საზოგადოებისთვის დამახასიათებელი სხვა მაჩვენებლები ჩვენი ყოფის ჩვეულ შემადგენლებად იქცა. რამდენად და როგორაა შესაძლებელი ადამიანის აზროვნების, შემდეგ კი ქცევის შეცვლა, თუკი გულგრილი დამოკიდებულება უკვე ჩვევაა?! ამ, ერთი შეხედვით, რთული კითხვის უკან საკმაოდ მარტივი პასუხია: მედიის ეფექტი და გავლენა სოციუმზე იმდენადვე დიდია, როგორც თავად საზოგადოების გავლენა მედიაზე. აღნიშნული მოჯადოებული წრედის კვლევა დაუსრულებლად შეიძლება, თუმცა ამჯერად ყურადღებას ერთ ობიექტზე: რეკლამის განსაკურებულად „კეთილშობილ“ ფორმაზე - სოციალურ რეკლამაზე გავამახვილებთ. წინამდებარე სამაგისტრო ნაშრომი ორი ნაწილისგან შედგება. ნარატივში წარმოდგენილია ჩვენს მედია ბაზარზე სოციალური რეკლამის ადგილისა და მნიშვნელობის კვლევა. დანართებში კი, სხვა ინფორმაციასთან ერთად, მკითხველი გაეცნობა საავტორო პროექტს, ხარჯთაღრიცხვასა და ასოციალური რგოლის სარეჟისორო (რკინისებურ) სცენარს. ნაშრომი შესრულებულია მაგისტრის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად.ka
dc.format.extent67 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectMediaen
dc.subjectnon-commercial advertisementen
dc.subjectproblemen
dc.subjectsocietyen
dc.subjectმედიაka
dc.subjectარაკომერციულო რეკლამაka
dc.subjectპრობლემატიკაka
dc.subjectსოციუმიka
dc.titleსოციალური რეკლამა თანამედროვე ქართულ სატელევიზიო მედიაშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameჟურნალისტიკის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technologyka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis.Sabashvili axteq.pdfსოციალური რეკლამა თანამედროვე ქართულ სატელევიზიო მედიაში1.62 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

162
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

1,232
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.