Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1338
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorაკობია, ნელიka
dc.contributor.authorბეგიაშვილი, მარიამიka
dc.date.accessioned2020-01-14T10:33:50Z-
dc.date.available2020-01-14T10:33:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1338-
dc.description.abstractThe survey was conducted within the scope of Social work master's summary course. The issue of the survey was Implementation of foster care programe in Georgia and Social work. Survey goal was to identify the needs, challenges and development perspectives of Foster Care. The survey was conducted In Tbilisi, with the participants involved in programe: foster kids, foster parents, biological family and social woreks of Social Agency. From the review of literature the following issues were identified: peculiarities of the implementation of the Entrepreneurship Program related to the child's true rights. While International Documents Calls on States to Defend a Child's Right to a Biological Family, the Guidelines for Preventive and "Gatekeeping" Guidelines are introduced to the difficulties in practice. While the parties involved in the Entrepreneurship Program are facing a challenge.en
dc.description.abstractსოციალური მუშაობის სამაგისტრო კურსის შემაჯამებელი ნაშრომის ფარგლებში ჩატრადა კვლევა. საკვლევ საკითხს წარმოადგენს მინდობით აღზრდის პროგრამის განხორციელების თავისებურებები საქართველოში და სოციალური მუშაობა. კვლევის მიზანია გამოავლინოს მინდობით აღზრდის პროგრამის საჭიროებები, გამოწვევები და განვითარების პერსპექტივა. კვლევა ჩატარდა ქ. თბილისში, მინოდბით აღზრდის პროგრამაში ჩართულ მხარეებთან; მინდობით აღსაზრდელებთან, მინდობით აღმზრდელებთან, ბიოლოგიურ ოჯახთან და სსიპ სოციალური მომსახურების სააგენტოს სოციალურ მუშკებთან. ლიტერატურის მიმოხილვიდან გამოიკვეთა შემდეგი საკითხები: მინდობით აღზრდის პროგრამის განხორციელების თავისებურებები, რომელიც უკავშირდება ბავშვის ჭეშმარიტ უფლებებს. მიუხედავად იმისა, რომ საერთაშორისო დოკუმენტები მოუწოდებს ქვეყნებს დაიცვან ბავშვის უფლება „იცხოვროს ბიოლოგიურ ოჯახში“, პრევენციული და „გეითქიფინგის“ სახელმძღვანელო პრინციპების გატარება პრაქტიკაში სირთულეებს ხვდება. ხოლო მინდობით აღზრდის პროგრამაში ჩართული მხარეები არერთი გამოწვევის წინაშე დგანან.ka
dc.format.extent81 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმინდობით აღზრდის სამართლებრივი რეგულირებაka
dc.subjectმინდობით აღსაზრდელებიka
dc.subjectმინდობით აღმზრდელებიka
dc.titleმინდობით აღზრდის პროგრამის განხორციელების თავისებურებები საქართველოში და სოციალური მუშაობაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Social Worken
thesis.degree.nameსოციალური მუშაობის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსოციალური მუშაობა. Social Workka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA-Thesis.BegiashviliSOCMUs2019.pdfმინდობით აღზრდის პროგრამის განხორციელების თავისებურებები საქართველოში და სოციალური მუშაობა1.07 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

90
checked on May 2, 2024

Download(s)

719
checked on May 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.