Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/1317
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ოსეფაშვილი, დალი | ka |
dc.contributor.advisor | ბასილაია, ეკატერინე | ka |
dc.contributor.author | ასათიანი, ია | ka |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T09:45:52Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T09:45:52Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://openscience.ge/handle/1/1317 | - |
dc.description.abstract | The Master's work presents the influence of video games as a media effect o through a genderlense. Media researchers often talk about the positive and negative effects of video games, which we have examined with a case study, in-depth interview and the Uses and Gratifications Theory. It should be noted that the influence of video games in Georgia is not studied in the gender context and this is the first study with such focus. The study revealed that computer games have great influence on under-age citizens and their behavior in both, positive and negative aspects. The majority of video games are loaded with violence and promotes violence. The games that are best sellers are about the killing of zombies, execution of missions, robbery, car racing, military and superheroes missions, where we return to violence. The issue confirmed our hypothesis, that the effect of video games is the same for both genders. The influence on the boy and on the girl is the same.. According to the current data, (2017.07) more boys are play video games than girls, across the universe. | en |
dc.description.abstract | წინამდებარე ნაშრომი წარმოადგენს ვიდეოთამაშების გავლენის კვლევას, როგორც მედია ეფექტს. გენდერული ასპექტების გათვალისწინებით. მედია მკვლევარები ხშირად საუბრობენ ვიდეოთამაშების პოზიტიურ და ნეგატიურ ეფექტებზე, სწორედ ამის კვლევაა წარმოდგენილი, სიღრმისეული ინტერვიუს, შემთხვევათა ანალიზის (case study), გამოყენების და დაკმაყოფილების თეორიის (Uses and Gratifications Theory) დახმარებით. აღსანიშნავია, რომ მოცემული კვლევა პირველია საქართველოში, რომელიც შეისწავლის ვიდეოთამაშების გავლენას გენდერულ ჭრილში. კვლევის შედეგად გამოვლინდა, რომ კომპიუტერულ თამაშებს ნამდვილად დიდი გავლენა აქვს საზოგადოების არასრულწლოვან მოქალაქეებზე და მათი ქცევის ჩამოყალიბებაზე, როგორც პოზიტიური, ისე ნეგატიური კუთხით. თამაშების უმრავლესობა დატვირთულია ძალადობის ამსახველი კადრებით და ძალადობის პროპაგანდასაც ეწევა. თამაშები, რომლებიც ყველაზე გაყიდვადი და მოთხოვნადია, სწორედ „ზომბების“ მკვლელობას, მისიების შესრულებას, ძარცვას, მანქანების რბოლას, სამხედრო და სუპერგმირების მისიების შესრულებას უკავშირდება, სადაც ისევ ძალადობას ვუბრუნდებით. ჩატარებულმა კვლევამ დაადასტურა ჩვენი ჰიპოთეზა, გენდერის კუთხით ვიდეოთამაშების ეფექტებს სხვაობა არ აქვს, ერთი და იგივე თამაში მოთამაშე გოგოზე და ბიჭზე მსგავს ეფექტებს ახდენს. სხვაობა მხოლოდ მოთამაშეთა (გოგოების და ბიჭების) რაოდენობაშია. დღევანდელი მონაცემებით მსოფლიოში უფრო მეტი ბიჭი თამაშობს ვიდრე გოგო. | ka |
dc.format.extent | 68 გვ. | ka |
dc.language.iso | ka | en |
dc.publisher | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University | en |
dc.publisher | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | ka |
dc.subject | ვიდეოთამაშების გავლენა | ka |
dc.subject | გენდერული განსხვავება | ka |
dc.subject | აგრესია | ka |
dc.subject | ვიდეოთამაშების გავლენა გოგონებში | ka |
dc.subject | ვიდეოთამაშების გავლენა მოზარდებში | ka |
dc.title | ონლაინ ვიდეოთამაშების ეფექტების გავლენა მოზარდებზე | ka |
dc.type | master thesis | en |
dc.type | სამაგისტრო ნაშრომი | ka |
thesis.degree.name | MA of Mass Communications in Media Studies | en |
thesis.degree.name | მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში | ka |
thesis.degree.level | 1 | - |
thesis.degree.discipline | მასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies) | ka |
thesis.degree.grantor | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor.institution | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University | en |
dc.contributor.institution | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor.faculty | Faculty of Social and Political Sciences | en |
dc.contributor.faculty | სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი | ka |
item.languageiso639-1 | ka | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | master thesis | - |
item.openairetype | სამაგისტრო ნაშრომი | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MA Thesis.Asatiani maskomi.pdf | ონლაინ ვიდეოთამაშების ეფექტების გავლენა მოზარდებზე | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
299
checked on Apr 29, 2024
Download(s)
2,747
checked on Apr 29, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.