Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1295
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorოსეფაშვილი, დალიka
dc.contributor.authorბაჯელიძე, მარიამka
dc.date.accessioned2020-01-10T09:53:28Z-
dc.date.available2020-01-10T09:53:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1295-
dc.description.abstractNowadays, social media is creating new challenges and opportunities for journalists. Amonng Famous European and Eastern media, Georgian media channels are actively using social media channels in order to spread their content, but the qualitative and quantity indices are different from each other. The main goal of this thesis for master degree is to answer several questions: Will social media replace traditional media? What kind of theories are written about this issue; Shall journalists use statements attested in social media channels while preparing their news or articles in traditional media? How effectively Georgian media channels are using social media platforms? In order to answer my questions, I used several methods: Literature Review – in the thesis there are reviewed several theories about interrelationship of social and traditional medias; Content Analysis - Since March 2017 till July 2017 I did research for 6 Georgian media channels (Palitranews, Rustavi 2, Tabula, Jamnews, News.on.ge, GARB) and 4 foreign media channels (CNN, BBC, Al Jazeera, Fox News). I paid attention for several factors, including: variety of content, quality of using social media features, interaction, etc. Interviews - I did interviews with representatives of 6 Georgian media channels in order to understand their positions about interrelationship of social and traditional media. Hope this thesis will be helpful for everyone interested in social and traditional media development.en
dc.description.abstractდღესდღეობით, სოციალური მედია ჟურნალისტებისთვის ახალ გამოწვევებსა და შესაძლებლობებს ქმნის. წამყვანი ევროპული და დასავლური მედიასაშუალებები აქტიურად იყენებენ სოციალურ ქსელებს ინფორმაციის გასავრცელებლად, ამ მხრივ, არც ქართული მედია აღმოჩნდა გამონაკლისი, თუმცა, მათი აქტივობები და ჩართულობის მაჩვენებლები განსხვავებულია. სამაგისტრო ნაშრომის მიზანია, პასუხი გავცე შემდეგ კითხვებს: ჩაანაცვლებს თუ არა სოციალური მედია ტრადიციულ მედიას? უნდა იყენებდნენ თუ არა მედიასაშუალებები სოციალურ ქსელებში გამოთქმულ აზრებს სიუჟეტებისა თუ სტატიების წყაროებად? რამდენად ეფექტურად ითვისებენ ქართული მედიასაშუალებები სოციალურ ქსელებს? ნაშრომში გამოყენებულია როგორც კონტენტანალიზის მეთოდი, ასევე თვისებრივი კვლევის მიდგომაც - ექსპერტებთან ინტერვიუების ანალიზი. კონტენტ-ანალიზის მეშვეობით შესწავლილია - 2017 წლის მარტიდან, 2017 წლის ივნისის ჩათვლით ექვსი ქართული (“პალიტრანიუსი”, “რუსთავი 2”, “ტაბულა”, “ჯემნიუსი”, “News.On.Ge”, “საქართველოს რეგიონულ მაუწყებელთა ასოციაცია”) და ოთხი უცხოური (CNN, BBC, Al Jazeera, Fox News) მედიასაშუალების სოციალური ქსელებში აქტივობები. ყურადღება გამახვილებულია კონტენტის შინაარსზე, მრავალფეროვნებაზე, სოციალური მედიის უპირატესობების გამოყენებასა და ინტერაქციაზე. სიღრმისეული ინტერვიუების მეთოდით გამოკითხულია ექვსი ქართული მედია საშუალების სოციალურ მედიაზე პასუხისმგებელი პირები, რათა გაგვერკვია მათი პოზიცია სოციალური მედიისა და ტრადიციული მედიის ურთიერთმიმართებაზე. თეზისში წარმოდგენილი თეორიები, დასკვნები და კვლევის შედეგები საინტერესო იქნება ყველასთვის, ვინც დაინტერესებულია სოციალური მედიისა და ტრადიციული მედიის ურთიერთმიმართებით.ka
dc.format.extent51 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსოციალური მედიის შესაძლებლობები ჟურნალისტებისთვისka
dc.subjectრას აკეთებენ ქართული მედიასაშუალებებიka
dc.subjectუცხოური მედიის მონიტორინგიka
dc.titleსოციალური და ტრადიციული მედიის ურთიერთმიმართებაka
dc.title.alternativeსაქართველოს მაგალითზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameჟურნალისტიკის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technologyka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA_Thesis_Mariam_Bajelidze axteq.pdfსოციალური და ტრადიციული მედიის ურთიერთმიმართება1.28 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

487
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

382
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.