გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1102
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorმაცაბერიძე, მალხაზka
dc.contributor.authorშავაძე, ირმაka
dc.date.accessioned2019-12-16T12:00:22Z-
dc.date.available2019-12-16T12:00:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1102-
dc.description.abstractOn this master project has studied the role of marketing technologies (TV advertising and social networks) in 2012 parliamentary elections. The main goal of this study was to the understanding of the TV ads and social networks are used usually in the parliamentary elections. The main question of this study was: what marketing technologies were the use by the politicians in the 2012 parliamentary elections? How successful was each marketing technologies for each campaign? which was created by the campaign for their election? How much time do they spend on television ads? How much they use of social networks? Do they think that both marketing technologies have an effect on the modern world development and awareness of the parties? It is important to evaluate what the situation is in Georgia in this regard is unclear for this time. It is important to evoluated marketing role on the parties success in the election in Georgia. As well as on the study is presented that Georgia is compared with different developed countries, how the technology is used example in the United States and in Norway. which those countries have the most well developed social networking as well as advertising communication, during the elections. In the part of the conclusion in this master thesis has presented the assessment of the members of the politicians as to how they conduct the election campaign and what are the consequences of the campaign.en
dc.description.abstractაღნიშნულ ნაშრომში განხილულია მარკეტინგული ტექნოლოგიების (სატელევიზიო რეკლამა და სოციალური ქსელები) როლი 2012 წლის საპარლამენტო არჩევნებში, კვლევის მთავარი მიზანია გავიგოთ რა გავლენას ახდენს არჩევნებში სატელევიზიო რეკლამები და სოციალური ქსელის გამოყენება. რა ტექნოლოგიებს იყენებდენ 2012 წლის არჩევნებში, რამდენად წარმატებული აღმოჩნდა თითეული პარტის მიერ წარმოებული კამპანია მათი გამარჯვებისთვის. რამდენ დროს უთმობენ სატელევიზიო რეკლამებს, რამდენად რაციონალურად იყენებენ სოციალურ ქსელებს სარჩევნო მიზნებისთვის. თვლიან თუ არა რომ მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს თანამედროვე საქართველოში ორივე მარკეტინგული ტექნოლოგია პარტის განვითარებაზე და ცნობადობაზე. აგრეთვე წარმოდგენილია სხვადასხვა განვითარებულ ქვეყნების მაგალითი, რა ტექნოლოგიებს იყენებს და როგორ. მაგალითად ამერიკის შერთებული შტატები და ნორვეგია, რომლებსაც ყველაზე კარგად ააქვთ განვითარებული როგორც სოციალური ქსელებით კომუნიკაცია ასევე რეკლამა. დასკვნით ნაწილში წარმოდგენილია როგორც პარტიების წარმომადგენლების შეფასება, ასევე ექსპერტის აზრიც, თუ როგორ აწარმოებენ სარჩევნო კამპანიას და რა შედეგებამდე მიდიან საბოლო ჯამში.ka
dc.format.extent49 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectზოგადი მარკეტინგის მნიშვნელობა და მიზანიka
dc.subjectპოლიტიკური მარკეტინგი და PR-იka
dc.subjectმედიამონიტორინგის შედეგები 2012 წლის არჩევნებშიka
dc.titleმარკეტინგული ტექნოლოგიების გავლენა არჩევნების შედეგებზე (2012 საპარლამენტო არჩევნების მაგალითზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Arts in Political Scienceen
thesis.degree.nameპოლიტიკის მეცნიერების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineპოლიტიკის მეცნიერება. Political Scienceka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA-Thesis.SHAVADZE politmec.pdfმარკეტინგული ტექნოლოგიების გავლენა არჩევნების შედეგებზე (2012 საპარლამენტო არჩევნების მაგალითზე)1.01 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

124
checked on Jul 23, 2024

გადმოწერა

766
checked on Jul 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.