Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1060
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკაჭკაჭიშვილი, იაგოka
dc.contributor.authorჭანიშვილი, ხატიაka
dc.date.accessioned2019-12-13T10:39:37Z-
dc.date.available2019-12-13T10:39:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1060-
dc.description.abstractThe paper aims to explore the role of special education teacher in planning process of inclusive education. Inclusive education is being implemented gradually and step by step at schools of Georgia, therefore, there are many various opinions around the issue. Regarding the fact that this is quite new topic for our society, it is important, how the process is going on, what kind of challenges do the schools meet regarding the issue. Despite the fact that there have been conducted many studies about this topic in Georgia, the paper is distinguished by the fact that there has not been done any research about the role and practical work of special education teachers. At the beginning of the research there was identified the goal of the research: to determine special education teachers’ involvement in studying process from theoretical and practical perspectives. In order to reach the research goal, there have been formulated study objectives: • To identify the role of special education teacher based on the existing regulations during working process with children with special education needs. • To observe special education teachers’ competence in performing their professional role (their awareness about existing regulations, knowledge they own, required skills and etc.)• Existing practice – how special education teachers actually participate in studying process.en
dc.description.abstractნაშრომი ეძღვნება ინკლუზიური განათლების დაგეგმვის პროცესში სპეციალური მასწავლებლის როლის კვლევას. შეიძლება ითქვას, რომ ინკლუზიური განათლება თანდათანობით და ნაბიჯ-ნაბიჯ ინერგება დღეს საქართველოს სკოლებში, შესაბამისად, ამ თემასთან დაკავშირებით მრავალი განსხვავებული აზრი არსებობს. იქიდან გამომდინარე, რომ თემა საკმაოდ ახალია ჩვენი საზოგადოებისთვის, მნიშვნელოვანია, როგორ მიმდინარეობს პროცესი, რა გამოწვევების წინაშე დგას სკოლები ამ კუთხით. მიუხედავად იმისა, რომ ამ თემაზე საკმაოდ ბევრი კვლევა ჩატარებულა ქართულ რეალობაში, აღნიშნული ნაშრომი გამორჩეულია იმით, რომ უშუალოდ სპეციალური პედაგოგების როლი და მათი პრაქტიკული მუშაობა ჯერ არ უკვლევიათ. ასევე აღსანისანავია ის ფაქტიც, რომ კვლევა ეყრდნობა მხოლოდ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სკოლების მაგალითს, რაც ასევე მნიშვნელოვანია, რადგან ასე ნათლად შეიძლება დავინახოთ კონკრეტული მოცემულება კონკრეტული მუნიციპალიტეტის მაგალითზე. კვლევის საწყის ეტაპზე დაისახა კვლევის მიზანი: სასწავლო პროცესში სპეციალური მასწავლებლების ჩართულობის განსაზღვრა თეორიული და პრაქტიული პერსპექტივებიდან. მიზნამდე მისასვლელად ჩამოყალიბდა შემდეგი ამოცანები: • არსებული რეგულაციებიდან გამომდინარე, სპეციალური პედაგოგის როლის განსაზღვრა სსსმ მოწავლეებთან მუშაობის პროცესში. • სპეციალური პედაგოგების კომპეტენციის განსაზღვრა თავიანთი როლის შესრულებაში (მათი ინფორმირებულობა არსებული რეგულაციების შესახებ, განათლება, რომლესაც ფლობენ, საჭირო უნარები და სხვა.)• არსებული პრაქტიკა - რეალურად როგორ ხდება სპეც. პედაგოგების მონაწილეობა სასწავლო პროცესში.ka
dc.format.extent55 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაერთაშორისო აქტები ინკლუზიური განათლების შესახებka
dc.subjectსაქართველოში ინკლუზიური განათლების შესახებ ჩატარებული კვლევების შედეგებიka
dc.subjectსპეციალური პედაგოგების მხრიდან თვითგანვითარებაზე ზრუნვაka
dc.titleსპეციალური პედაგოგების როლი სკოლებში ინკლუზიური განათლების დანერგვის პროცესშიka
dc.title.alternativeოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სკოლების მაგალითიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Sociologyen
thesis.degree.nameსოციოლოგიის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსოციოლოგია. Sociologyka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis _ Khatia Tchanishvili sociologia.pdfსპეციალური პედაგოგების როლი სკოლებში ინკლუზიური განათლების დანერგვის პროცესში401.01 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

147
checked on May 22, 2024

Download(s)

1,915
checked on May 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.