გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1050
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorმატარაძე, თეონაka
dc.contributor.authorბებერაშვილი, ირმაka
dc.contributor.authorსულამანიძე, მარიამka
dc.date.accessioned2019-12-12T11:09:17Z-
dc.date.available2019-12-12T11:09:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1050-
dc.description.abstractEducation is the one of the problematic and complex issue for social integration of children who lives in small group homes. The educational achievement of the children in the small group homes is the serious challenge for child care field as it supports their future engagement in the labour market. The aim of the paper is to study the attitudes of children in small group homes towards the education, to consider their achievments and failures in the process of getting education; to work out the recommendations for educational system and the small group home in order to improve the standarts of education in the child care. In order to achive this goal we choose the triangulation approache, namely conducted: For measuring children opinion, we conducted survey in 20 districts/cities of Georgia, where the small group homes are located and interviewed 216 chilren. Because, there is an only 365 child in care at this moment, the results can be generalized. Additionally we reviewed the scinetific, research literature, legislations, reports, etc. Furthermore, we conducted 8 expert interviews with the social workers, heads of the small group home programs and carer.en
dc.description.abstractმცირე საოჯახო ტიპის სახლებში მცხოვრები ბავშვების საზოგადოებაში ინტეგრაციის ერთ-ერთ მნიშვნელოვანი ხელისშემწყობი ფაქტორია განათლება, როგორც საშუალება, თავი დაიმკვიდრონ აკადემიურ სისტემაში, შრომის ბაზარსა და მთლიანად საზოგადოებაში. წარმოდგენილი ნაშრომის მიზანია - განიხილოს ზრუნის სისტემაში მყოფი ბავშვების დამოკიდებულება განათლების მიმართ; გააანალიზოს მათი მიღწევები და წარუმატებლობები, განათლების მიღების პროცესში არსებული ბარიერები და პრობლემები; კვლევის ანალიზის შედეგად შემუშავდეს განათლების სისტემისა და მცირე საოჯახო ტიპის სახლების მიმართ რეკომენდაციები, რათა გაუმჯობესდეს ბავშვთა სწავლის მოტივაცია და განათლების სისტემაში მათი ადაპტაციის ხარისხი. აღნიშნული მიზნის მიღწევისათვის გამოვიყენეთ კვლევის ტრიანგულაციური მიდგომა: ჩავატარეთ რაოდენობრივი კვლევა პირისპირი ინტერვიუს მეთოდით საქართველოს მასშტაბით 20 ადმინისტრაციულ ტერიტორიულ ერთეულში განთავსებულ მცირე საოჯახო ტიპის სახლებში მცხოვრებ 216 ბავშვთან. სანდოობის მაჩვენებლიდან გამომდინარე, კვლევის შედეგების განზოგადება შესაძლებელია. დავამუშავეთ სამეცნიერო, კვლევითი, საკანონმდებლო და სოციალური პოლიტიკის შესახებ არსებული ლიტერატურა; ჩავატარეთ ექსპერტული ინტერვიუები ზრუნვის სისტემაში ბავშვებზე პასუხისმგებელ პირებთან, ასევე განათლების სისტემის წარმომადგენლებთან. ზრუნვის სისტემაში ბავშვზე პასუხისმგებელი პირებიდან გამოვკითხეთ სოციალური მუშაკი, მცირე საოჯახო ტიპის სახლის ოთხი მენეჯერი და აღმზრდელი, ხოლო განათლების სისტემიდან - სპეციალური პედაგოგი და დირექტორი ერთ-ერთი იმ სკოლისა, რომელშიც ბავშვები სწავლობენ.ka
dc.format.extent104 გვ.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectგანათლების პოლიტიკა საქართველოშიka
dc.subjectსოციალური ფაქტორების გავლენა ბავშვის განვითარებასა და განათლებაზეka
dc.subjectმცირე საოჯახო ტიპის სახლებში მცხოვრები ბავშვები და არაფორმალური განათლებაka
dc.titleმცირე საოჯახო ტიპის სახლებში მცხოვრები ბავშვები და განათლებაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Social Worken
thesis.degree.nameსოციალური მუშაობის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსოციალური მუშაობა. Social Workka
thesis.degree.grantorივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis. Beberashvili. Sulamanidze socmuS.pdfმცირე საოჯახო ტიპის სახლებში მცხოვრები ბავშვები და განათლება1.89 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

166
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

308
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.