Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Caucasus International University
  4. ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
  5. ციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ მედიაზე
 
  • Details
Options

ციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ მედიაზე

Date Issued
2019
Author(s)
ცირეკიძე, თამთა  
Advisor(s)
კობახიძე, დიმიტრი  
Institution
Caucasus International University  
Faculty
Faculty of Business  
Publisher
Caucasus International University  
URI
https://openscience.ge/handle/1/1791
Abstract
The essence of digital marketing is the essence and characteristics of the digital marketing, its role and development stages, which initially formulate modern social media and the study of the interdependence dose of each other. Digital marketing dominance research on social media is particularly important for those companies who are trying to be able to position the market in a short time and financial cost and cover a wide audience more efficient than traditional marketing. The task of the research is to examine the situation in this regard in Georgia and whether the Georgian society and companies are ready to develop social media development trends.
The purpose of the research is to develop new models for companies existing in Georgia that increase the quality and efficiency of their activities in the future.
According to the results of the survey, digital technology and social media are truly the achievements of humanity that can be used to develop efficient models in order to be able to achieve their goals and tasks in the future.
Subjects

digital marketing

internet marketing

marketing in social m...

integrated marketing ...

Degree Name
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline
საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Grantor
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი  
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Tamta Tsirekidze Samagistro.pdf

Description
ციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ მედიაზე
Size

1.17 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):7936b26031a0346b566a09c777211513

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact