Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Caucasus International University
  4. ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
  5. ქართული ტურიზმის მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზარზე
 
  • Details
Options

ქართული ტურიზმის მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზარზე

Date Issued
2020
Author(s)
ბობოხიძე, ანი  
Advisor(s)
დალაქიშვილი, რუსუდან  
Institution
Caucasus International University  
Faculty
Faculty of Business  
Publisher
Caucasus International University  
URI
https://openscience.ge/handle/1/2043
Abstract
თემის აქტუალობა. ტურისტული ბიზნესი თანამედროვე ეტაპზე მიჩნეულია მსოფლიო ეკონომიკის ყველაზე სწრაფ განვითარებად დარგად. კერძოდ, იგი შედის სამი უმსხვილესი საექსპორტო დარგის რიცხვში ნავთობპროდუქტებისა და ავტომშენებლობის შემდეგ. ამასთანავე ტურიზმი წარმოადგენს მსოფლიო ეკონომიკის ყველაზე რენტაბელურ სფეროს. ამ სფეროში დასაქმებულია დედამიწაზე არსებული სამუშაო ძალის 60%. ამიტომ ტურისტული ბიზნესის მნიშვნელობა განსაკუთრებით დიდია საქართველოს ეკონომიკის აღორძინება განვითარებისათვის, რომელსაც თავისი უნიკალური ტურისტული პოტენციალითა და მრავალფეროვნებით გამორჩეული ადგილი უკავია მსოფლიოში. ტურიზმის ინდუსტრიის მნიშვნელობა მუდმივად იზრდება მსოფლიო მასშტაბით, რაც განპორობებულია ცალკეული ქვეყნის ეკონომიკაზე ტურისტული ბიზნესის გავლენის გაფართოებით.
ეკონომიკაში თითქმის შეუძლებელია მოიძებნოს ისეთი ურთიერთდამოკიდებული დარგები, როგორიცაა მოგზაურობის ორგანიზაცია და სასტუმრო–სარესტორნო მომსახურება. ამასთან ერთად ეს ურთიერთდამოკიდებულება სულ უფრო და უფრო კომპლექსური ხდება. ამიტომ ტურიზმის თანამედროვე ინფრასტრუქტურის შექმნა საქართველოში და კომპლექსური პრობლემის წარმატებით გადაწყვეტა უნდა განხორციელდეს მეცნიერულ საფუძველზე ტურისტული ბიზნესისათვის მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების მომზადებით.
დღევანდელ მსოფლიოში მიმდინარე გლობალური ეკონომიკური ცვლილებები, ქვეყნებსა და საწარმოებს შორის კონკურენტული ურთიერთობები საჭიროებენ მწარმოებელთა ორიენტაციას მომხმარებელთა მზარდი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებისათვის. ამიტომ მნიშვნელოვანია როგორც ქვეყნის, ისე რეგიონის და საწარმოთა სწორი მარკეტინგული განხორციელება.
Subjects

COVID 19

Degree Name
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline
საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Grantor
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი  
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Samagistro Bobokhidze.pdf

Description
ქართული ტურიზმის მარკეტინგი საერთაშორისო ბაზარზე
Size

1.4 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):9a7211ccc9f4a06700280ad819406494

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Terms and Conditions of Use
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact