Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/853
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorხარაძე, ეფემიაka
dc.contributor.authorკილაძე, ოლიკოka
dc.date.accessioned2019-12-02T12:53:07Z-
dc.date.available2019-12-02T12:53:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/853-
dc.description.abstractThe role of school and family has a great importance for bringing up the child as a harmonious person, to achieve the best educational results, which is at the same time connected to the parental involvement in school life. According to international studies, pupils, whose parents are actively involved in the educational process, achieve better results: their motivation increases, they have higher academic achievements, their attendance rate is higher, they have positive behaviour, they are friendly towards the school and they have self-confidence and believe in their abilities. Studies show that parents' involvement is positively reflected not only on the learner but also on the parent, teacher and in general on school. That's why, today in the Georgian educational sphere, one of the most important topics is the issue of parental involvement and identification of problems towards parental involvement. This topic represents an important issue in research; therefore it is relevant to study. Since the involvement of parents in Georgia is not properly studied. It is also interesting for us whether there is a difference in parental involvement between public and private schools. Because "parental involvement study" has never been conducted in terms of comparative analysis at the basic level of public and private schools , so our research is novelty. The hypothesis of the thesis: Some parents don’t have a proper understanding of the importance of child's involvement in school life; Some schools don’t have targeted activities in terms of increasing parents' involvement in school life; There is a difference between the public and private schools in terms of the level of parental involvement.en
dc.description.abstractბავშვის ჰარმონიულ პიროვებად აღზრდისთვის, საუკეთესო საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო შედეგების მისაღწევად, განუზომლად დიდია სკოლის და ოჯახის როლი, რაც მშობელთა სასკოლო ცხოვრებაში ჩართულობით გამოიხატება. საერთაშორისო კვლევების მიხედვით, მოსწავლეები, რომელთა მშობლებიც აქტიურად მონაწილეობენ საგანმანათლებლო პროცესში, უკეთეს შედეგებს აღწევენ: იზრდება მათი მოტივაცია, აქვთ უფრო მაღალი აკადემიური მიღწევები, მათი დასწრების მაჩვენებელი უფრო მაღალია, გამოირჩევიან პოზიტიური ქცევით, კეთილგანწყობილი არიან სკოლის მიმართ და უყლიბდებათ საკუთარი თავისა და შესაძლებლობების რწმენა. კვლევები ცხადყოფს, რომ მშობელთა ჩართულობა დადებითად აისახება, არა მარტო მოსწავლეზე, არამედ თავად მშობელზე, პედაგოგზე და ზოგადად, სკოლაზე. სწორედ ამიტომ, ქართულ საგანმანათლებლო სივრცეში, დღესდღეობით ერთ-ერთ აქტუალურ თემად შეიძლება მივიჩნიოთ მშობელთა ჩართულობის საკითხი და მშობელთა ჩართულობასთან დაკავშირებული პრობლემების გამოვლენა. თემის აქტუალობაც, ასეთი მნიშვნელოვანი საკითხის კვლევაშია, ვინაიდან მშობელთა ჩართულობა საქართველოში სათანადოდ შესწავლილი არაა. აგრეთვე, ძალიან საინტერესოა, არსებობს თუ არა განსხვავება მშობელთა ჩართულობის კუთხით საჯარო და კერძო სკოლებს შორის. ვინაიდან, „მშობელთა ჩართულობის კვლევა“ ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების საბაზო საფეხურზე, საჯაროსა და კერძო სკოლების შედარებითი ანალიზის კუთხით არასდროს ჩატრებულა, ამიტომ ჩვენი კვლევა წარმოადგენს სიახლეს.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსკოლისა და ოჯახის როლი აღზრდის პროცესშიka
dc.subjectმშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაშიka
dc.titleმშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაშიka
dc.title.alternativeსაჯარო და კერძო სკოლების შედარებითი ანალიზი საბაზო საფეხურის მაგალითზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების მეცნიერებები / Education Scienceska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro kiladze.pdfმშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში1.04 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

377
checked on May 3, 2024

Download(s)

5,637
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.