Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/853
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ხარაძე, ეფემია | ka |
dc.contributor.author | კილაძე, ოლიკო | ka |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T12:53:07Z | - |
dc.date.available | 2019-12-02T12:53:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://openscience.ge/handle/1/853 | - |
dc.description.abstract | The role of school and family has a great importance for bringing up the child as a harmonious person, to achieve the best educational results, which is at the same time connected to the parental involvement in school life. According to international studies, pupils, whose parents are actively involved in the educational process, achieve better results: their motivation increases, they have higher academic achievements, their attendance rate is higher, they have positive behaviour, they are friendly towards the school and they have self-confidence and believe in their abilities. Studies show that parents' involvement is positively reflected not only on the learner but also on the parent, teacher and in general on school. That's why, today in the Georgian educational sphere, one of the most important topics is the issue of parental involvement and identification of problems towards parental involvement. This topic represents an important issue in research; therefore it is relevant to study. Since the involvement of parents in Georgia is not properly studied. It is also interesting for us whether there is a difference in parental involvement between public and private schools. Because "parental involvement study" has never been conducted in terms of comparative analysis at the basic level of public and private schools , so our research is novelty. The hypothesis of the thesis: Some parents don’t have a proper understanding of the importance of child's involvement in school life; Some schools don’t have targeted activities in terms of increasing parents' involvement in school life; There is a difference between the public and private schools in terms of the level of parental involvement. | en |
dc.description.abstract | ბავშვის ჰარმონიულ პიროვებად აღზრდისთვის, საუკეთესო საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო შედეგების მისაღწევად, განუზომლად დიდია სკოლის და ოჯახის როლი, რაც მშობელთა სასკოლო ცხოვრებაში ჩართულობით გამოიხატება. საერთაშორისო კვლევების მიხედვით, მოსწავლეები, რომელთა მშობლებიც აქტიურად მონაწილეობენ საგანმანათლებლო პროცესში, უკეთეს შედეგებს აღწევენ: იზრდება მათი მოტივაცია, აქვთ უფრო მაღალი აკადემიური მიღწევები, მათი დასწრების მაჩვენებელი უფრო მაღალია, გამოირჩევიან პოზიტიური ქცევით, კეთილგანწყობილი არიან სკოლის მიმართ და უყლიბდებათ საკუთარი თავისა და შესაძლებლობების რწმენა. კვლევები ცხადყოფს, რომ მშობელთა ჩართულობა დადებითად აისახება, არა მარტო მოსწავლეზე, არამედ თავად მშობელზე, პედაგოგზე და ზოგადად, სკოლაზე. სწორედ ამიტომ, ქართულ საგანმანათლებლო სივრცეში, დღესდღეობით ერთ-ერთ აქტუალურ თემად შეიძლება მივიჩნიოთ მშობელთა ჩართულობის საკითხი და მშობელთა ჩართულობასთან დაკავშირებული პრობლემების გამოვლენა. თემის აქტუალობაც, ასეთი მნიშვნელოვანი საკითხის კვლევაშია, ვინაიდან მშობელთა ჩართულობა საქართველოში სათანადოდ შესწავლილი არაა. აგრეთვე, ძალიან საინტერესოა, არსებობს თუ არა განსხვავება მშობელთა ჩართულობის კუთხით საჯარო და კერძო სკოლებს შორის. ვინაიდან, „მშობელთა ჩართულობის კვლევა“ ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების საბაზო საფეხურზე, საჯაროსა და კერძო სკოლების შედარებითი ანალიზის კუთხით არასდროს ჩატრებულა, ამიტომ ჩვენი კვლევა წარმოადგენს სიახლეს. | ka |
dc.language.iso | ka | en |
dc.publisher | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University | en |
dc.publisher | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | ka |
dc.subject | სკოლისა და ოჯახის როლი აღზრდის პროცესში | ka |
dc.subject | მშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში | ka |
dc.title | მშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში | ka |
dc.title.alternative | საჯარო და კერძო სკოლების შედარებითი ანალიზი საბაზო საფეხურის მაგალითზე | ka |
dc.type | master thesis | en |
dc.type | სამაგისტრო ნაშრომი | ka |
thesis.degree.name | Master of Education | en |
thesis.degree.name | განათლების მეცნიერებების მაგისტრი | ka |
thesis.degree.level | 1 | - |
thesis.degree.discipline | განათლების მეცნიერებები / Education Sciences | ka |
dc.contributor.institution | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University | en |
dc.contributor.institution | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor.faculty | Faculty of Social and Political Sciences | en |
dc.contributor.faculty | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი | ka |
item.languageiso639-1 | ka | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | master thesis | - |
item.openairetype | სამაგისტრო ნაშრომი | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
samagistro kiladze.pdf | მშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
377
checked on May 3, 2024
Download(s)
5,637
checked on May 3, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.