Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/852
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქიტიაშვილი, ზაქარიაka
dc.contributor.authorელაშვილი, მარიამიka
dc.date.accessioned2019-12-02T12:47:40Z-
dc.date.available2019-12-02T12:47:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/852-
dc.description.abstractThe following thesis discusses the essence and problems of school readiness. In general, the term – school readiness must be understood as a child's mental, emotional and social readiness to the specific requirements of the school. As you know, child development is a unique, proportionate and long term process that starts from birth and continues until the end of childhood. According to the research, this path is main the determinant of the well-being of person, the quality of learning, the behaviour and the future success. It is scientifically confirmed that the readiness for school is not limited to age, it‟s depend on the quality of motor, social-emotional, speech and cognitive development. The state of health and development is also very important. All this, together with family is defined by social environment, - kindergarten. Their joint work should improve the following areas of development for school age children: • Communication and general knowledge; • Health, well-being; • Social competence; • Speech, cognition; • Emotional readinessen
dc.description.abstractნაშრომში განხილულია სასკოლო მზაობის არსი და პრობლემები.ზოგადად ტერმინი სასკოლო მზაობა უნდა გავიგოთ,როგორც ბავშვის გონებრივი, ემოციური და სოციალური მზადყოფნა სკოლის სპეციფიკური მოთხოვნებისადმი. მოგეხსენებათ, ბავშვის განვითარება უნიკალური, თანაზომიერი და ხანგრძლივი პროცესია, რომელიც იწყება ჩასახვის დღიდან და გრძელდება ბავშვობის ბოლომდე. კვლევების თანახმად, სწორედ ეს გზა განსაზღვრავს პიროვნების კეთილდღეობას, სწავლის ხარისხს, ქცევას და მომავალ წარმატებას. მეცნიერულად დადასტურებულია, რომ სკოლისათვის მზაობა არ განისაზღვრება მხოლოდ ასაკით, ეს დამოკიდებულია მოტორული, სოციალურ-ემოციური, მეტყველებისა და კოგნიტური სფეროს განვითარების ხარისხზე. აგრეთვე , არანაკლემ ბნიშვნელოვანია ჯანმრთელობის და განვითარების მდგომარეობა. ამ ყველაფერს კი ოჯახთან ერთად განსაზღვრავს სოციალური გარემო , საბავშვო ბაღი. მათი ერთობლივი მუშაობით უნდა დაიხვეწოს სასკოლო ასაკის ბავშვის განვითარების შემდეგი სფეროები:  კომუნიკაცია და ზოგადი ცოდნა;  ჯანმრთელობა, კეთილდღეობა;  სოციალური კომპეტენცია;  მეტყველება, კოგნიცია;  ემოციური მზადყოფნაka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსასკოლო მზაობაka
dc.subjectადრეული ასაკიka
dc.subjectსკოლისათვის მზაობაka
dc.titleპირველკლასელთა სასკოლო მზაობა-პრობლემები და პერსპექტივებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების მეცნიერებები / Education Scienceska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro Elashvili.pdfპირველკლასელთა სასკოლო მზაობა-პრობლემები და პერსპექტივები981.15 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

235
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

1,583
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.