Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/851
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქურჩიშვილი, ლამარაka
dc.contributor.authorბერიძე, მარიკაka
dc.date.accessioned2019-12-02T12:34:10Z-
dc.date.available2019-12-02T12:34:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/851-
dc.description.abstractDevelopment of mathematics begins even from II millennium of BC and keeps its actuality and meaning up today. Modern mathematics methodology is searching for novelties, with which its studying process will became more actual and productive. In mathematics, more than in other subject studying, decisional role belongs to a teacher. Mathematics is not study of theory texts. It is thinking, logical discussion, discovers and real life. Exactly of that it is important to refresh the process of study mathematics, to grow up motivation among children, their active involving and pleasure got by discovers. The modern study aim is exactly that. Mathematical games on beginner level- this is one of the method to reach the given goal. In this discussion there are discusses some of them, analyze of them too. Also researches with teachers and pupils, how they like classes conducted by games, what the results they have, conclusions and recommendations. Goal: refreshing-activating mathematics study by using funny-mathematical games. Tasks:  Defining of essence, meaning and role with study of game;  Review of history of method development with game study;  Modern condition analyzes;  Study of tasks by foreseeing of National Education Plan;  Conducting of quantitative research. Reflecting of existed problems based on research;  Researching of beginner levels of manuals, at what degree are games in them;  Creation of new games and checking of them with experts.en
dc.description.abstractმათემატიკის განვითარება ჯერ კიდევ ძვ.წ.-ის II ათასწლეულიდან იწყება და აქტუალობას და მნიშვნელობას დღემდე ინარჩუნებს. თანამედროვე მათმატიკის მეთოდოლოგია ეძებს სიახლეებს, რომლის მეშვეობითაც მისი სწავლების პროცესი გახდება აქტიური და პროდუქტიული. მათემატიკაში, უფრო მეტად ვიდრე სხვა რომელიმე საგნის სწავლებაში, გადამწყვეტი როლი ეკუთვნის მასწავლებელს. მათემატიკა ეს არაა თეორიული ტექსტების სწავლება. ეს აზროვნებაა, ლოგიკური მსჯელობა, აღმოჩენები და რეალური ცხოვრება. სწორედ ამიტომ მნიშვნელოვანია მათემატიკის სწავლების პროცესის გახალისება, ბავშვებში მოტივაციის გაზრდა, მათი აქტიური ჩართულობა და აღმოჩენებით მიღებული სიამოვნება. თანამედროვე სწავლების მიზანიც ხომ სწორედ ესაა. მათემატიკური თამაშები დაწყებით საფეხურზე - ეს ერთ-ერთი მეთოდია მოცემული მიზნის მისაღწევად. ამ ნაშრომში განხილულია რამდენიმე მათგანი, მათი ანალიზი. ასევე კვლევები მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან, რამდენად მოსწონთ თამაშებით ჩატარებული გაკვეთილები, რა შედეგების მომტანია იგი, დასკვნები და რეკომენდაციები. მიზანი : სახალისო-მათემატიკური თამაშების გამოყენებით მათემატიკის სწავლების პროცესის გახალისება-გააქტიურება. ამოცანები :  თამაშით სწავლების არსის, მნიშვნელობის და როლის განსაზღვრა;  თამაშით სწავლების მეთოდიკის განვითარების ისტორიის მიმოხილვა;  თანამედროვე მდგომარეობის ანალიზი;  ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საკითხების შესწავლა;  რაოდენობრივი კვლევის ჩატარება. კვლევის საფუძველზე არსებული პრობლემების გამოკვეთა;  დაწყებითი საფეხურის სახელმძღვანელოების კვლევა, რამდენად არის მათში თამაშები;  ახალი თამაშების შექმნა და შემოწმება ექსპერტებთან.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectთამაშების გამოყენებაka
dc.subjectმათემატიკის სწავლების პროცესიka
dc.subjectზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაka
dc.titleთამაშების გამოყენება მათემატიკის სწავლების პროცესში ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით საფეხურზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Education in Teacher Educationen
thesis.degree.nameმასწავლებლის განათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასწავლებელთა განათლება / Taecher Educationka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
მარიკა-ბერიძე სამაგისტრო.pdfთამაშების გამოყენება მათემატიკის სწავლების პროცესში ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით საფეხურზე948.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

219
checked on May 2, 2024

Download(s)

2,993
checked on May 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.