გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/827
სათაური: | პროექტით სწავლების ტექნოლოგია ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილის მაგალითზე | სხვა სათაურები: | საბაზო საფეხური | ავტორები: | ტუჩაშვილი, ნანა | ხელმძღვანელი: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | ხარისხის სახელი: | Master of Education in Teacher Education მასწავლებლის განათლების მაგისტრი |
სასწავლო პროგრამის სახელი: | მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education | განათლების საფეხური (0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო): | 1 | დაწესებულება: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
ფაკულტეტი: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
საკვანძო სიტყვები: | პროექტით სწავლება ქართული ენა ლიტერატურა საბაზო საფეხური |
გამოცემის თარიღი: | 2019 | გამომცემელი: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
რეზიუმე: | The Masters’s work is a guide for teachers of Georgian language and literature. Who plan to introduce the project in practice. The project is an effective and current technology in the teaching process. One of the goals of teaching is to develop different skills in the students. The teaching technology allows students to develop their skills at school simultaneously at work. These skills are: critical thinking, creativity, use of theoretical knowledge in practice, problem solving and organizing activities. The project enables students to identify opportunities and interests and therefore research on project technologies in teaching Georgian language and literature is relevant. In this regard, we have analyzed the project plans, reflections, and comparisons of the basic level of Georgian language and literature. This comparison gave us opportunity to see what the authors of the Georgian language and literature do not carry out with the project strategy according to the standard, but we can not create the plans developed by different methods in accordance with the received information. This issue is the novelty of the thesis. ნაშრომი წარმოადგენს გზამკვლევს ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელთათვის. ვინც პროექტით სწავლების დანერგვას აპირებს პრაქტიკაში. პროექტით სწავლება ეფექტიანი და აქტუალური ტექნოლოგიაა სწავლების პროცესში. სწავლების ერთ- ერთი მიზანი მოსწავლეებში სხვადასხვა უნარის განვითარებაა. პროექტით სწავლების ტექნოლოგია საშუალებას აძლევს მასწავლებლებს, რომ მოსწავლეებში განავითარონ ერთდროულად რამდენიმე უნარი, პროექტზე მუშაობის განმავლობაში. ეს უნარებია: კრიტიკული აზროვნება, შემოქმედებითობა, თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, პრობლემის გადაჭრა და საქმიანობის ორგანიზება. პროექტი საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს, რომ გამოავლინონ შესაძლებლობები, ინტერესები და ამიტომაც ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლებაში პროექტული ტექნოლოგიის პრაქტიკის კვლევა აქტუალურია. აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, გავაანალიზეთ საბაზო საფეხურზე ჩატარებული პროექტის გეგმები, რეფლექსიები და შევადარეთ ისინი ქართული ენისა და ლიტერატურის, საბაზო საფეხურის სტანდარტს. ამ შედარებამ საშუალება მოგვცა დაგვენახა, რას ფარავენ სტანდასტის მიხედვით პროექტის სტრატეგიით ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლები, ან რას ვერ ახორციელებენ, მიღებული ინფორმაციიდან გამომდინარე შევძელით სხვადასხვა მეთოდით დამუშავებული გეგმების შექმნა. აღნიშნული საკითხი წარმოადგენს ნაშრომის სიახლეს. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/827 |
ჩანს კოლექციებში: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
samagistro tuchashvili.pdf | პროექტით სწავლების ტექნოლოგია ქართული ენისა დალიტერატურის გაკვეთილის მაგალითზე | 803.05 kB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
104
checked on Jun 7, 2024
გადმოწერა
1,372
checked on Jun 7, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.