Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/827
Title: | პროექტით სწავლების ტექნოლოგია ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილის მაგალითზე | Other Titles: | საბაზო საფეხური | Authors: | ტუჩაშვილი, ნანა | Advisor: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | Degree Name: | Master of Education in Teacher Education მასწავლებლის განათლების მაგისტრი |
Degree Discipline: | მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Institution: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Faculty: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
Keywords: | პროექტით სწავლება ქართული ენა ლიტერატურა საბაზო საფეხური |
Issue Date: | 2019 | Publisher: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Abstract: | The Masters’s work is a guide for teachers of Georgian language and literature. Who plan to introduce the project in practice. The project is an effective and current technology in the teaching process. One of the goals of teaching is to develop different skills in the students. The teaching technology allows students to develop their skills at school simultaneously at work. These skills are: critical thinking, creativity, use of theoretical knowledge in practice, problem solving and organizing activities. The project enables students to identify opportunities and interests and therefore research on project technologies in teaching Georgian language and literature is relevant. In this regard, we have analyzed the project plans, reflections, and comparisons of the basic level of Georgian language and literature. This comparison gave us opportunity to see what the authors of the Georgian language and literature do not carry out with the project strategy according to the standard, but we can not create the plans developed by different methods in accordance with the received information. This issue is the novelty of the thesis. ნაშრომი წარმოადგენს გზამკვლევს ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელთათვის. ვინც პროექტით სწავლების დანერგვას აპირებს პრაქტიკაში. პროექტით სწავლება ეფექტიანი და აქტუალური ტექნოლოგიაა სწავლების პროცესში. სწავლების ერთ- ერთი მიზანი მოსწავლეებში სხვადასხვა უნარის განვითარებაა. პროექტით სწავლების ტექნოლოგია საშუალებას აძლევს მასწავლებლებს, რომ მოსწავლეებში განავითარონ ერთდროულად რამდენიმე უნარი, პროექტზე მუშაობის განმავლობაში. ეს უნარებია: კრიტიკული აზროვნება, შემოქმედებითობა, თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, პრობლემის გადაჭრა და საქმიანობის ორგანიზება. პროექტი საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს, რომ გამოავლინონ შესაძლებლობები, ინტერესები და ამიტომაც ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლებაში პროექტული ტექნოლოგიის პრაქტიკის კვლევა აქტუალურია. აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, გავაანალიზეთ საბაზო საფეხურზე ჩატარებული პროექტის გეგმები, რეფლექსიები და შევადარეთ ისინი ქართული ენისა და ლიტერატურის, საბაზო საფეხურის სტანდარტს. ამ შედარებამ საშუალება მოგვცა დაგვენახა, რას ფარავენ სტანდასტის მიხედვით პროექტის სტრატეგიით ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლები, ან რას ვერ ახორციელებენ, მიღებული ინფორმაციიდან გამომდინარე შევძელით სხვადასხვა მეთოდით დამუშავებული გეგმების შექმნა. აღნიშნული საკითხი წარმოადგენს ნაშრომის სიახლეს. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/827 |
Appears in Collections: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
samagistro tuchashvili.pdf | პროექტით სწავლების ტექნოლოგია ქართული ენისა დალიტერატურის გაკვეთილის მაგალითზე | 803.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
102
checked on May 17, 2024
Download(s)
1,349
checked on May 17, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.