Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/827
Title: პროექტით სწავლების ტექნოლოგია ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილის მაგალითზე
Other Titles: საბაზო საფეხური
Authors: ტუჩაშვილი, ნანა 
Advisor: ქიტიაშვილი, ზაქარია 
Degree Name: Master of Education in Teacher Education
მასწავლებლის განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: მასწავლებელთა განათლება / Taecher Education
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: პროექტით სწავლება
ქართული ენა ლიტერატურა
საბაზო საფეხური
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The Masters’s work is a guide for teachers of Georgian language and literature. Who plan
to introduce the project in practice. The project is an effective and current technology in the
teaching process. One of the goals of teaching is to develop different skills in the students. The
teaching technology allows students to develop their skills at school simultaneously at work.
These skills are: critical thinking, creativity, use of theoretical knowledge in practice, problem
solving and organizing activities. The project enables students to identify opportunities and
interests and therefore research on project technologies in teaching Georgian language and
literature is relevant.
In this regard, we have analyzed the project plans, reflections, and comparisons of the
basic level of Georgian language and literature. This comparison gave us opportunity to see
what the authors of the Georgian language and literature do not carry out with the project
strategy according to the standard, but we can not create the plans developed by different
methods in accordance with the received information. This issue is the novelty of the thesis.

ნაშრომი წარმოადგენს გზამკვლევს ქართული ენისა და ლიტერატურის
მასწავლებელთათვის. ვინც პროექტით სწავლების დანერგვას აპირებს პრაქტიკაში.
პროექტით სწავლება ეფექტიანი და აქტუალური ტექნოლოგიაა სწავლების პროცესში.
სწავლების ერთ- ერთი მიზანი მოსწავლეებში სხვადასხვა უნარის განვითარებაა.
პროექტით სწავლების ტექნოლოგია საშუალებას აძლევს მასწავლებლებს, რომ
მოსწავლეებში განავითარონ ერთდროულად რამდენიმე უნარი, პროექტზე მუშაობის
განმავლობაში. ეს უნარებია: კრიტიკული აზროვნება, შემოქმედებითობა, თეორიული
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, პრობლემის გადაჭრა და საქმიანობის ორგანიზება.
პროექტი საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს, რომ გამოავლინონ შესაძლებლობები,

ინტერესები და ამიტომაც ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლებაში პროექტული
ტექნოლოგიის პრაქტიკის კვლევა აქტუალურია.
აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით, გავაანალიზეთ საბაზო საფეხურზე
ჩატარებული პროექტის გეგმები, რეფლექსიები და შევადარეთ ისინი ქართული ენისა
და ლიტერატურის, საბაზო საფეხურის სტანდარტს. ამ შედარებამ საშუალება მოგვცა
დაგვენახა, რას ფარავენ სტანდასტის მიხედვით პროექტის სტრატეგიით ქართული
ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლები, ან რას ვერ ახორციელებენ, მიღებული
ინფორმაციიდან გამომდინარე შევძელით სხვადასხვა მეთოდით დამუშავებული
გეგმების შექმნა. აღნიშნული საკითხი წარმოადგენს ნაშრომის სიახლეს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/827
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro tuchashvili.pdfპროექტით სწავლების ტექნოლოგია ქართული ენისა დალიტერატურის გაკვეთილის მაგალითზე803.05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

102
checked on May 17, 2024

Download(s)

1,349
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.