Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/810
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქიტიაშვილი, ზაქარიაka
dc.contributor.authorკილასონია, სალომეka
dc.date.accessioned2019-11-29T12:09:49Z-
dc.date.available2019-11-29T12:09:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/810-
dc.description.abstractThe master's thesis concerns the practice of teaching in the primary school and the basic level. The work is intended to find out how to teach the names on the primary and basic level, which methods and strategies are employed by teachers. That's why the topic in the Master's paper is relevant, since scientific and methodical manuals on the methods of active teaching in the Georgian language are scarce. The elaborated literature has shown that in the Georgian language the practice of the name of the general education school does not have an existing research work on the primary and primary level. Therefore, this research conducted on the abovementioned subject is original and represents the novelty. The Masters theme aims at researching the practice of the teaching of the general school at primary and basic level, for the following tasks:  Desktop research: existing research, legislative base;  Determination of research methodology;  Development of research tool;  Data analysis The subject of research is the name of teaching at the primary and primary level of secondary school, and the object - the process of teaching the names at primary and primary level of primary school. In the master's thesis we used the qualitative research method, namely semi-structured interviews, developed as a research tool for questioning orientation questions. 35 teachers in primary and primary school in Tbilisi private and public school were selected as the respondents.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში საუბარია ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის დაწყებით და საბაზო საფეხურზე მრავალფეროვანი სწავლების სტრატეგიების გამოყენებით ზმნის სწავლების მნიშვნელობაზე. თანამედროვე სკოლაში გრამატიკის სწავლებას მთელი რიგი ხარვეზები აქვს და ყურადღება ნაკლებად არის გამახვილებული სწავლების თანამედროვე მიდგომებზე გრამატიკის შესწავლისას. თანამედროვე მეთოდიკურ ლიტერატურაში ფაქტობრივად არ არსებობს ზმნის კატეგორიის სწავლების ერთიანი მოდელი. თემის აქტუალობას განსაზღვრავს ქართულ ენაში ზმნის კატეგორიის აქტიური სწავლების მეთოდებისა და სტრატეგიების შესახებ არსებული სამეცნიერო და მეთოდიკური სახელმძღვანელოების სიმწირე. სამაგისტრო ნაშრომის ფარგლებში გავაანალიზეთ აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებული სამართლებრივი რეგულაციები და აქამდე არსებული კვლევები, რამაც ცხადყო რომ ჩვენ მიერ ჩატარებული კვლევის დონეზე გრამატიკის სწავლება თანამედროვე სტრატეგიების გამოყენებით ზმნის მაგალითზე არ არის მეთოდოლოგიური თვალსაზრისით გამოკვლეული, ასევე ქართულ მეთოდოლოგიურ ლიტერატურაში არ იძებნება კონკრეტულად ზმნის კატეგორიის სწავლების მოდელი. აქედან გამომდინარე წინამდებარე კვლევა ორიგინალურია და წარმოადგენს სიახლეს. სამაგისტრო ნაშრომის კვლევის მიზანია ქართულ ენაში სწავლების სტრატეგიების გამოყენების პრაქტიკის კვლევა ზმნის სწავლების მაგალითზე, ზმნის სწავლების თანამედროვე მდგომარეობის კვლევა, დაადგინოს რომელ სწავლების სტრატეგიებს იყენებენ ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლები, იყენებენ თუ არა თანამედროვე სტრატეგიებს გრამატიკის, კერძოდ ზმნის სწავლებისას. ასევე კვლევის მიზანია არსებული პრობლემების გამოვლენა და მათი დაძლევის გზების მოძიება საშუალო სკოლაში. პრობლემების ანალიზის საფუძველზე მეთოდიკური გზამკვლევის შემუშავება.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectქართული ენაka
dc.subjectწავლების სტრატეგიებიka
dc.subjectზმნის სწავლებაka
dc.titleქართულ ენაში სწავლების სტრატეგიების გამოყენების პრაქტიკის კვლევა ზმნის სწავლების მაგალითზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების მეცნიერებები / Education Scienceska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro kilasonia.pdfქართულ ენაში სწავლების სტრატეგიების გამოყენების პრაქტიკის კვლევა ზმნის სწავლების მაგალითზე640.97 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

124
checked on Jun 1, 2024

Download(s)

8,400
checked on Jun 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.