გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/426
სათაური: საბანკო ინოვაციები კლიენტებთან ურთიერთობის სისტემაში თანამედროვე ეტაპზე
ავტორები: ვარდმანიძე, მეგი 
ხელმძღვანელი: სანიკიძე, ჰამლეტ 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: საბანკო სისტემა
საბანკო ინოვაციები
ფინანსური ინსტრუმენტები
გამოცემის თარიღი: 2019
რეზიუმე: 
Until the 1970s, banks did not focus on strategic planning and marketing; they focused solely on traditional banking methods and principles. It was only from this period that individual banks began to advertise their business, and by the 1980s, commercial banks had fully mastered all the basic forms of industrial marketing, making bank marketing more aggressive. The reason for the relevance of these processes was the internationalization of financial institutions, their products and services, and the deregulation of markets that were characteristic of the world economy at the time. It was within the national framework. Domestic economic problems have transcended state borders. The deregulation of the financial markets has been highlighted by the sharp divergence between previously existing credit institutions, which has led to a wide merger of both domestic national and international banks. As a result of internationalization and deregulation, the financial institutions and their products became monopoly throughout the world. As a result, competition between banks and banks and other financial institutions has increased significantly. Fierce competition has led to low and in some cases negative financial results. Banks are increasingly active in developing current and long-term strategies aimed at reducing costs and accelerating the introduction of new technologies in order to reduce risks and strengthen market positions.
In this paper we will discuss banking innovations in the customer relationship system.

ბანკები გასული საუკუნის 70-იან წლებამდე სათანადო ყურადღებას არ უთმობდნენ სტრატეგიულ დაგეგმვასა და მარკეტინგს, ისინი ორიენტირებულები იყვნენ მხოლოდ ტრადიციულ საბანკო მეთოდებსა და პრინციპებზე. მხოლოდ ამ პერიდიდან დაიწყეს ცალკეულმა ბანკებმა თავიანთი საქმიანობის რეკლამირება და უკვე 80-იანი წლებისთვის კომერციულ ბანკებს სრულად ჰქონდათ ათვისებული სამრეწველო მარკეტინგის ყველა ძირითადი ხერხი, რის შედეგადაც საბანკო მარკეტინგი გახდა აგრესიული. ამ პროცესების აქტუალობის მიზეზი კი იყო იმ დროის მსოფლიო ეკონომიკისათვის დამახასიათებელი ფინანსური ინსტიტუტების, მათი პროდუქტებისა და მომსახურების ინტერნაციონალიზაცია და ბაზრების დერეგულირება.გასული საუკუნის 80-იან წლებში მომხდარმა ფინანსური ინსტიტუტების ინტერნაციონალიზაციამ უკვე 90-იან წლებში მიგვიყვანა ბევრი იმ პრობლემის ინტერნაციონალიზაციამდე, რომლებიც მანამდე ნაციონალურ ჩარჩოებში ექცეოდა. შიდა ეკონომიკურმა პრობლემებმა სახელმწიფო საზღვრებს „გადააბიჯა“. ფინანსური ბაზრების დერეგულირება გამოიკვეთა საკრედიტო ინსტიტუტებს შორის ადრე არსებული მკვეთრი განსხვავებების მოშლაში, ამან კი გამოიწვია როგორც შიდა ნაციონალური ასევე საერთაშორისო ბანკების ფართო შერწყმა. საბოლოო ჯამში ინტერნაციონალიზაციისა და დერეგულირების შედეგად საფინასო ინსტიტუტები და მათი პროდუქტები გახდა ერთტიპიური მთელ მსოფლიოში. ამის შედეგად კი მნიშვნელოვნად გაიზარდა კონკურენცია, როგორც ბანკებს შორის, ასევე ბანკებსა და სხვა ფინანსურ ინსტიტუტებს შორისაც. მწვავე კონკურენციამ გამოიწვია დაბალი და ზოგ შემთხვევაში უარყოფითი ფინანსურ შედეგების მიღება. რისკების შემცირებისა და ბაზარზე პოზიციების გამაგრების მიზნით ბანკები სულ უფრო აქტიურად ეწევიან მიმდინარე და გრძელვადიანი სტრატეგიის შემუშავებას, რომელიც ძირითადად ორიენტირებულია ხარჯების შემცირებაზე და ახალი ტექნოლოგიების დანერგვის დაჩქარებაზე.
წინამდებარე ნაშრომში განვიხილავთ საბანკო ინოვაციებს კლიენტებთან ურთიერთობის სისტემაში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/426
ჩანს კოლექციებში:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro vardmanidze.pdfსაბანკო ინოვაციები კლიენტებთან ურთიერთობის სისტემაში თანამედროვე ეტაპზე633.88 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

155
checked on May 19, 2024

გადმოწერა

1,223
checked on May 19, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.