Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/417
Title: ინტერნეტ-მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოში
Authors: ავალიანი, მარიამი 
Advisor: ჯახაია, ლელა 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
Keywords: მარკეტინგი
ინტერნეტი
Issue Date: 2019
Abstract: 
The new strategic direction of the modern business is information technologies, which plays a huge role in the development of the marketing process. With the development of information technologies, internet marketing is also becoming more and more important as the increase of the internet market and internet consumers is undeniable.
In this work internet-marketing, internet-market and internet-society is precisely discussed with both practical and theoretical aspects, which gives better opportunities to get to know practical recommendations on the research-related problems.
Nowadays the role of the internet-marketing in modern society is more significant than ever, therefore the environment of the internet marketing is also discussed in this work. Additionally, elements of electronic business, electronic commerce and perspective directions of the internet marketing are also widely discussed. Furthermore, internet advertisement, system of the internet marketing, web pages, electronic post, internet society and its development throughout the years is mentioned, explained and discussed.
During the working process, scientist research methods, such as, analyzing, compering and polling with the fill out forms, statistic methods were used. Also systematic method, which gives opportunity to discuss internet marketing as the system with its specific goals, based on achieving those goals and receiving consequences.

თანამედროვე ბიზნესის ახალი სტრატეგიული მიმართულებაა ინფორმაციული ტექნოლოგიების ფართოდ გამოყენება, რომელიც ხელს უწყობს მარკეტინგის ევოლუციის პროცესს. ინფორმაციული ტექნოლოგიების გავრცელებასთან ერთად ვითარდება ინტერნეტ მარკეტინგის მეცნიერება, იზრდება ინტერნეტ ბაზარი და ინტერნეტ მომხარებელთა რაოდენობა, შესაბამისად მაღლდება მათი აქტივობა.
ნაშრომში განიხილება ინტერნეტ-მარკეტინგის, ინტერნეტ-ბაზრის, ინტერნეტ-საზოგადოების, თეორიული და პრაქტიკული საკითხები, რომლებიც საკვლევი პრობლემატიკის, თეორიული საფუძვლებისა და პრაქტიკული რეკომენდაციების გაცნობისა და გაშუქების შესაძლებლობას იძლევა.
ნაშრომში სისტემურადაა გაანალიზებული ინტერნეტ მარკეტინგული მიდგომის საბაზო ცნებები, ინტერნეტის ფუნქციები და სუბიექტები, განხილულია ინტერნეტის როლი თანამედროვე მარკეტინგში, ინტერნეტ-მარკეტინგის გარემო, მარკეტინ¬გული კვლევები ინტერნეტში, აგრეთვე კომპლექსურადაა შესწავლილი ელექტ¬ონული ბიზნესი და ელექტრონული კომერცია, ინტერნეტ მარკეტინგის ელემენ¬¬ტები, ინტერნეტ მარკეტინგული საქმიანობის პერსპექტიული მიმართ¬ულებები. მნიშვნელოვანი ყურადღება გამახვილებულია ინტერნეტ რეკლამაზე, ინტერნეტ მარკეტინგის სისტემებზე, ვებ საიტებზე, ელექტრონულ ფოსტაზე, ასევე განხილულია ინტერნეტ საზოგადოება და მისი განვითარება, ინტერნეტ მარკეტინგის სამართლებრივი და ეთიკური ინიციატივები.
ნაშრომზე მუშაობის პროცესში გამოყენებული იქნა მეცნიერული კვლევის ისეთი მეთოდები, როგორიცაა ანალიზის, შედარების და ანკეტური გამოკითხვის, სტატისტიკური მეთოდები და ექსპერტულ შეფასებათა მეთოდები. გამოყენებულია სისტემური მიდგომა, რომელიც იძლევა შესაძლებლობას ინტერნეტ მარკეტინგი განხილულ იქნას, როგორც სისტემა თავისი მიზნებით, მათი რეალიზაციის და გარკვეული შედეგების მიღების საშუალებებით.
URI: https://openscience.ge/handle/1/417
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro avaliani.pdfინტერნეტ-მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოში600.57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

390
checked on Jun 14, 2024

Download(s)

1,559
checked on Jun 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.