Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2574
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorაბაშიძე, რომანka
dc.contributor.authorთურმანიძე, ეკაka
dc.date.accessioned2021-11-04T16:49:10Z-
dc.date.available2021-11-04T16:49:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2574-
dc.description.abstractამაგისტრო ნაშრომში განხილულია, სკოლის მოსწავლეებს შორის კონფლიქტური სიტუაციები, მისი სახეები, აგრესიის გამომწვევი მიზეზები და მათი მოგვარების გზები. წინამდებარე ნაშრომში დეტალურადაა განხილული წამოჭრილი პრობლემა - კონფლიქტური სიტუაციების სიხშირე სკოლაში, გარდატეხის ასაკის თავისებურებები მოსწავლეებში, ბულინგი და მისი სახეები, თანმიმდევრულად არის აღწერილი პრობლემის გადაჭრის ალტერნატიული გზები. ნაშრომის შესავალში დასაბუთებულია თემის აქტუალობა, კვლევის მიზანი და ამოცანები, განსაზღვრულია კვლევის ობიექტი. ჩამოყალიბებულია ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობა. ნაშრომში მოცემული და განზოგადებულია კვლევის შედეგები, რომელიც თეორიულად, ასევე პრაქტიკულად თვალსაჩინო და მნიშვნელოვან მასალას აწვდის მოქმედ და მომავალ პედაგოგებს სასწავლო პროცესში კონფლიქტური სიტუაციებით წამოჭრილი პრობლემების წარმატებით გადასაჭრელად. ნაშრომი შედგება: შესავლის, სამის თავის, კვლევის, დასკვნებისა და გამოყენებული ლიტერატურისაგან.ka
dc.description.abstractEka Turmanidze's master's work discusses conflict situations between schoolchildren, its types, causes of aggression and ways to solve them. This paper discusses above-mentioned problem in detail - the frequency of conflict situations at school, the peculiarities of the turning age in students, bullying and its types, and suggests alternative ways of solving the problem. The introduction of the paper contains the relevance of the topic, the aim and tasks of the research, and defines the object of the study. The practical significance of the paper is demonstrated. The results of the research are presented and generalized in the paper, which theoretically as well as practically provides visible and important material to current and future teachers to successfully solve the problems raised by conflict situations in the learning process. The paper consists of: Introduction, III - Chapters, Research, Conclusions and References.en
dc.language.isokaen
dc.subjectგარდატეხის ასაკის თავისებურებებიka
dc.subjectბავშვთა აგრესიაka
dc.subjectბულინგიka
dc.titleსასკოლო კონფლიქტები და მათი გადაჭრის გზებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Eka Turmanidze samagistro.pdfსასკოლო კონფლიქტები და მათი გადაჭრის გზები809.85 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

520
checked on May 21, 2024

Download(s)

7,660
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.