გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2515
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorშენგელია, რომანka
dc.contributor.authorგალუსტიანი, გიორგიka
dc.date.accessioned2021-07-15T17:06:18Z-
dc.date.available2021-07-15T17:06:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2515-
dc.description.abstractსაჰაერო ტრანსპორტირება არის მგზავრებისა და ბარგის გადაყვანა-გადიზდვა, რომელიც ხორციელდება თვითმფრინავით, ფიქსირებული გადასახადით. საერთაშორისო საჰაერო მიმოსვლები, როგორც რეგულარული, ასევე არარეგულარული, ხორციელდება მგზავრის, ბარგის, ტვირთისა და საფოსტო გზავნილის გადაზიდვის მიზნით, აქვთ კომერციული ხასიათი. საერთაშორისო საჰაერო ტრანსპორტიტებას არეგულირებს საერთაშორისო კონვენციები - ჩიკაგოს, ვარშავის და მონრეალის, ხოლო რეგიონულს - შიდა სახელმწიფოებრივი კოდექსები და ნორამტიული აქტები, რომლებიც საერთაშორისო სტანდარტებთან ჰარმონიზაციაშია. ტვირთის გადაზიდვის ხელშეკრულებას არის ძირითადი ხელშეკრულება, რომელიც ასრულებს მატერიალური აქტივების გადაადგილებასთან დაკავშირებულ მთავარ ამოცანებს, ხელს უწყობს პროდუქტის მომხმარებლისთვის მიწოდების ვალდებულებების შესრულებას. საქართველოში საჰაერო ტრანსპორტით მგზავრთა გადაყვანას და ტვირთის გადაზიდვას არეგულირებს 1997 წელს მიღებული საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი და 1996 წელს მიღებული საჰაერო კოდექსი. დამოუკიდებლობის მოპოვების შემდეგ, დროის მოკლე მონაკვეთში საქართველომ ვერ შეძლო საბოლოოდ მოეწესრიგებინა მთელი რიგი საკითხები სამოქალაქო ავიაციის დარგში, მაგრამ როგორც ეკონომიკის ინფრასტრუქტურის მნიშვნელოვანი დარგი, საქართველოს საჰაერო ტრანსპორტი დღეს მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ქვეყნის სავაჭრო-სამეურნეო და მოსახლეობის მომსახურების სფეროში. კორონავირუსის პანდემიამ დიდი დარტყმა მიაყენა საავიაციო ინდუსტრიას. საერთაშორისო საავიაციო ორგანიზაციები პროგნორიზრებენ, რომ ავიაცი 2019 წლის ნიშნულს დაუბრუნდება 2024 წელს, თუმცა სიტუაცია ყოველდღიურად გამოუჯობესებისკენ მიდის და არ არის გამორიცხული, რომ ძველ და აქტიურ ნიშნულს უფრო მალე დავუბრუნდეთ. წელს ბევრი ავიაკომპანია დაუბრუნდა ბაზარს.ka
dc.description.abstractAir transportation is the transportation of passengers and luggage, which is carried out by plane, with a fixed fee. International air traffic, both regular and irregular, is carried out for the purpose of transporting passengers, luggage, cargo and mail, and is of a commercial nature. International air transportation is regulated by international conventions - Chicago, Warsaw and Montreal, and regional - by domestic state codes and regulations that are in line with international standards. A cargo contract is a basic contract that performs the main tasks related to the movement of tangible assets, facilitating the fulfillment of delivery obligations to the customer of the product. Transportation of passengers and cargo by air in Georgia is regulated by the Civil Code of Georgia adopted in 1997 and the Air Code adopted in 1996. After gaining independence, in a short period of time Georgia was not able to finally settle a number of issues in the field of civil aviation, but as an important sector of the economic infrastructure, Georgian air transport today plays an important role in the country's trade and public services. The coronavirus pandemic has dealt a huge blow to the aviation industry. International aviation organizations predict that aviation will return to the 2019 mark in 2024, however the situation is improving daily and it is possible that we will return to the old and active mark sooner. Many airlines have returned to the market this year.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.publisherგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაჰაერო ტრანსპორტირებაka
dc.subjectსაერთაშორისო საჰაერო მიმოსვლებიka
dc.subjectსაერთაშორისო კონვენციებიka
dc.subjectტვირთის გადაზიდვის ხელშეკრულებაka
dc.subjectსაქართველოს სამოქალაქო კოდექსიka
dc.subjectსაჰაერო კოდექსიka
dc.titleსაჰაერო გადაყვანა-გადაზიდვის სამართლებრივი რეგულირებაka
dc.titleსამაგისტრო ნაშრომიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Law in Private Lawen
thesis.degree.nameსამართლის მაგისტრი კერძო სამართალშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineკერძო სამართალიka
dc.contributor.institutionGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.contributor.institutionგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Lawen
dc.contributor.facultyსამართლის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:სამართლის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Giorgi Galustianu Samagistro.pdfსაჰაერო გადაყვანა-გადაზიდვის სამართლებრივი რეგულირება893.35 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

182
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

447
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.