Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2465
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსეთური, მაიაka
dc.contributor.authorKadaria, Dianaen
dc.contributor.authorქადარია, დიანაka
dc.date.accessioned2021-05-17T16:17:37Z-
dc.date.available2021-05-17T16:17:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2465-
dc.description.abstractThe service sector is one of the fastest growing industries in the world. It is of great importance in meeting the diverse needs of consumers. Technological shifts and digitalization processes in the world have led to changes in people's daily lives and consumer behavior. A significant portion of consumers are increasingly trying to spend less time and energy on daily routine shopping. Part of the population is out of the habit to queuing to buy the desired product, going a long way to get services. The change in consumer behavior has led to an increase in the number of fast delivery companies in both the international and Georgian markets. Demand for this type of service has further increased in the context of the coronavirus pandemic. There is a significant demand for this type of service in Georgia. The master's thesis deals with the study and analysis of the attitude of consumers towards the fast delivery service on the example of Tbilisi. The aim of the study is to identify problems in this area, as well as to study consumer attitudes and awareness about this service. The paper discusses the origin of the fast delivery service, a historical overview. Then, the companies' presence in the Georgian market and the stages of entering the market are discussed.en
dc.description.abstractმომსახურების სფერო მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი ინდუსტრიაა. მას დიდი მნიშვნელობა აქვს მომხმარებელთა მრავალფეროვანი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილების საქმეში. მსოფლიოში მიმდინარე ტექნოლოგიურმა ძვრებმა და დიჯიტალიზაციის პროცესებმა ცვლილებები გამოიწვია ადამიანთა ყოვედღიურ ცხოვრებაში და მომხმარებელთა ქცევაში. მომხმარებლების მნიშვნელოვანი ნაწილი სულ უფრო მეტად ცდილობს ნაკლები დრო და ენერგია დახარჯოს ყოველდღიურ რუტინულ საყიდლებზე. მოსახლეობის ნაწილი გადაეჩვია მაღაზიების რიგში დგომას სასურველი პროდუქციის შესაძენად, დიდი მანძილის გავლას მომსახურების მისაღებად. მომხმარებელთა ქცევის ცვილილებამ გამოიწვია სწრაფი მიტანის სერვისის მომწოდებელი კომპანიების რაოდენობის ზრდა როგორც საერთაშორისო, ასევე ქართულ ბაზარზე. კორონავირუსის პანდემიის პირობებში კიდევ უფრო გაიზარდა მოთხოვნა ამ სახის მომსახურებაზე. საქართველოში ამ ტიპის სერვისზე არსებობს მნიშვნელოვანი მოთხოვნა. სამაგისტრო ნაშრომი შეეხება სწრაფი მიტანის სერვისის მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების შესწავლას და ანალიზს თბილისის მაგალითზე. კვლევის მიზანია ამ სფეროში არსებული პრობლემების გამოვლენა, ასევე მომხმარებელთა დამოკიდებულების და გათვითცნობირების შესწავლა აღნიშნული სერვისის მიმართ. ნაშრომში განხილულია სწარფი მიტანის სერვისის წარმოშობის ისტორია, ისტორიული მიმოხილვა. შემდეგ კი უშუალოდ ქართულ ბაზარზე არსებული კომპანიების მოღავწეობა და ბაზარზე შემოსვლის ეტაპებია განხილული.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსწრაფი მიტანის სერვისიka
dc.subjectმარკეტინგული კვლევაka
dc.titleMarketing research of consumers attitude towards fast delivery service on the example of Tbilisien
dc.titleსწრაფი მიტანის სერვისის მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა (თბილისის მაგალითზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Diana Kadaria Samagistro.pdfსწრაფი მიტანის სერვისის მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა (თბილისის მაგალითზე)2.13 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

186
checked on May 17, 2024

Download(s)

640
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.