Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2463
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorვეშაგური, მაიაka
dc.contributor.authorPaghava, Lindaen
dc.contributor.authorფაღავა, ლინდაka
dc.date.accessioned2021-05-17T10:11:07Z-
dc.date.available2021-05-17T10:11:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2463-
dc.description.abstractEvery day people see many different types and content advertisements, some of them they perceive as necessary, useful, some of them do not pay attention, but it is subconsciously reflected in the relevant situation. Companies are constantly trying to get as many people as possible to find out about their product or service and get them interested in the offer. The present study does not deal with the commercial types of advertising, it deals with non-commercial, social advertising. The aim of the research is to determine the attitude of Georgian consumers towards social advertising in general, as well as their attitude towards existing social advertisements about a healthy lifestyle. The work consists of an introduction, two chapters, conclusions and recommendations. A list of used literature will be attached to the paper.The first chapter presents the essence of social advertising and its role in social marketing, discusses the history of the origin and development of social advertising, the legal basis of social advertising in Georgia. The second chapter analyzes the impact of social advertising on consumer behavior and draws conclusions based on the results obtained. The main results and recommendations of the research are given at the end of the work.en
dc.description.abstractყოველდღიურად ადამიანები ბევრი სხვადასხვა სახის და შინაარსის რეკლამას ხედავენ, მათ ნაწილს ისინი აღიქვამენ როგორც საჭიროს, გამოსადეგს, ნაწილს კი ყურადღებას არ აქცევენ, მაგრამ ის ქვეცნობიერში ილექება და შესაბამის სიტუაციაში იჩენს თავს. კომპანიები მუდმივად ცდილობენ თავიანთი პროდუქტის თუ მომსახურების შესახებ რაც შეიძლება ბევრმა ადამიანმა გაიგოს და ის შეთავაზებით დააინტერესოს. მოცემული კვლევა არ ეხება რეკლამის კომერციულ სახეებს, ის ეხება არაკომერციულ, სოციალურ რეკლამას. კვლევის მიზანია ქართველ მომხმარებელთა დამოკიდებულების დადგენა როგორც, ზოგადად, სოციალური რეკლამისადმი, ასევე მათი დამოკიდებულების კვლევა ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ არსებული სოციალური რეკლამების მიმართ. ნაშრომი შედგება შესავლის, ორი თავის, დასკვნებისა და რეკომენდაციებისგან. ნაშრომს დაერთვის გამოყენებული ლიტერატურის სია. პირველ თავში მოცემულია სოციალური რეკლამის არსი და მისი როლი სოციალურ მარკეტინგში, განხილულია სოციალური რეკლამის წარმოშობისა და განვითარების ისტორია, სოციალური რეკლამის სამართლებრივი ბაზა საქართველოში. მეორე თავში გაანალიზებულია მომხმარებელთა ქცევაზე სოციალური რეკლამის გავლენა და მიღებული შედეგების საფუძველზე გაკეთებულია დასკვნები. ნაშრომის ბოლოს მოცემულია კვლევის ძირითადი შედეგები და რეკომენდაციები.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსოციალური რეკლამაka
dc.subjectსოციალური მარკეტინგიka
dc.subjectქართველ მომხმარებელთა დამოკიდებულების დადგენაka
dc.subjectჯანსაღი ცხოვრების წესიka
dc.titleThe impact of social advertising on consumer behavioren
dc.titleსოციალური რეკლამის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Linda Paghava Samagistro.pdfსოციალური რეკლამის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე1.43 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

197
checked on May 20, 2024

Download(s)

1,017
checked on May 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.