გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2454
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorთოდუა, ნუგზარka
dc.contributor.authorJincharadze, Tornikeen
dc.contributor.authorჯინჭარაძე, თორნიკეka
dc.date.accessioned2021-04-28T14:20:16Z-
dc.date.available2021-04-28T14:20:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2454-
dc.description.abstractMagister thesis “Brand image influence on consumers purchase behaviour“ is based on mineral water industry analysis. The goal was to find out how brand image and its other components help companies to increase their sales. Observations on mineral industry revealed consumer favorite brands and has emphasized what should unknown brands do to be more successful in the future. This work consists of two chapters, conclusion and recommendations. First chapter includes literature review, which is related to brands in general, its image and brand image components. Besides that, first chapter comprises of local and foreign industry of mineral water and its leading brand analysis. We also show statistics of mineral water to underline huge importance of mineral water industry for Georgia. Second chapter includes analysis based on our survey of mineral water industry and summary of consumer purchase tendencies according to it. Based on survey results, recommendations where given to mineral water brands to achieve more success in the future and be more effective. In the end there are indicated sources used during preparation of this work. Enclosure of this work includes questions used in the survey mentioned above. In the end the goal of this thesis was achieved and direct correlation between brand image and sales growth was found out. We also found out other factors which have positive or negative influence on sales growth.en
dc.description.abstractსამაგისტო ნაშრომი „ბრენდის იმიჯის გავლენა მომხმარებლის მსყიდველობით ქცევაზე“ მინერალური წყლების მაგალითზეა შესრულებული. ამ ნაშრომის ფარგლებში მიზანი იყო გაგვერკვია რამდენად ეხმარება ბრენდის იმიჯი და მისი შემადგენელი სხვადასხვა კომპონენტები გაყიდვების ზრდას. მინერალური წყლების ინდუსტრიაზე დაკვირვებამ გვაჩვენა თუ რომელ ბრენდები არიან მომხმარებლის რჩეულები და რა უნდა გააკეთონ შედარებით უცნობმა ბრენდებმა ბაზრის წილის გასაზრდელად და უფრო მეტი წარმატების მისაღწევად. ეს ნაშრომი შედგება 2 თავისგან დასკვნისა და რეკომენდაცეიბისაგან. პირველ თავში ვხვდებით ლიტერატურულ მიმოხილვას, რომელიც ეხება ზოგადად ბრენდს, ბრენდის იმიჯს და მის შემადგენელ კომპონენტებს. ასევე პირველი თავის ფარგლებში განხილულია მინერალური წყლების ადგილობრივი და უცხოური ბაზარი და წამყვანი ბრენდები. ნაჩვენებია სტატისტიკური მონაცემი, რომელიც ნათლად ასახავს თუ რამხელა მნიშვნელობა აქვს მინერალური წყლების წარმოებას ჩვენი ქვეყნის ეკონომიკისთვის. ნაშრომის მეორე თავში ვხვდებით ჩატარებული კვლევის ანალიზს და გამოკვეთილია ზოგადი ტენდენციები, რაც მომხარებელზე ზეგავლენას ახდენს. კვლევის შედაგად მიღებული შედეგების მიხედვით ჩამოყალიბდა დასკვნები და გაიცა რეკომენდაციები მინერალური წყლების ბრენდებისთვის, რათა უფრო ეფექტურად შეძლონ საქმიანობის წარმართვა. ნაშრომის ბოლოს მითითებულია ის ლიტერატურა, რის საფუძველზეც მომზადდა ნაშრომი. ასევე ვხვდებით დანართს, რომელიც შეიცავს ანკეტას, რომელიც გამოყენებულია მომხმარებლის გამოკითხვისას. საბოლოო ჯამში, შეიძლება ითქვას, რომ ნაშრომის მიზანი შესრულებულია და დადგენილია კორელაცია ბრენდის იმიჯსა და გაყიდვების ზრდას შორის. ასევე დავინახეთ ის სხვადასხვა ფაქტორები, რომლებიც ხელს უწყობს ან პირიქით ხელს უშლის გაყიდვების ზრდას.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectბრენდის იმიჯიka
dc.subjectმინერალური წყლების ინდუსტრიაka
dc.subjectბაზრის წილის გაზრდაka
dc.subjectადგილობრივი და უცხოური ბაზარიka
dc.titleBrand image influence on consumers purchase decisionen
dc.titleბრენდის იმიჯის გავლენა მომხმარებლების მსყიდველობით გადაწყვეტილებებზეka
dc.title.alternative( Based on mineral water industry)en
dc.title.alternative(მინერალური წყლების მაგალითზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Tornike Jincharadze Samagistro.pdfბრენდის იმიჯის გავლენა მომხმარებლების მსყიდველობით გადაწყვეტილებებზე1.07 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

199
checked on May 19, 2024

გადმოწერა

689
checked on May 19, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.