Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2452
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკობალავა, მაკაka
dc.contributor.authorFutkaraia, Giorgien
dc.contributor.authorფუტკარაია, გიორგიka
dc.date.accessioned2021-04-28T10:15:45Z-
dc.date.available2021-04-28T10:15:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2452-
dc.description.abstractHigher education institutions around the world face a variety of challenges, forcing them to constantly focus on development and to be competitive. In order to maintain competitiveness, higher education institutions need to modernize their internal structure and follow modern trends. Against the backdrop of the pandemic situation, the challenge for each educational institution was to successfully move to a distance learning model. The aim of this study is to study the marketing environment of the current educational space, to identify the challenges of the educational environment from both the private and public sectors. This study identified respondents' attitudes toward higher education institutions, prioritized them, determined the degree of satisfaction with the academic staff and infrastructure of higher education institutions, and how successful educational institutions are in distance learning. Before obtaining the primary information, we found secondary information about the research in various papers and statistical data. As a result of the retrieval of the information, the relevance of the topic was revealed, which led us to study the marketing environment of higher education institutions. Respondents were selected by random sampling. We sent the questionnaires to the respondents via social network and e-mail. The study found that the qualifications of academic staff, as well as infrastructure, taxes, and a high-quality technology base play a major role in the selection of higher education institutions by the respondent. The respondents also expressed a positive attitude towards foreign educational institutions. The main results and recommendations of the study are given at the end of the paper.en
dc.description.abstractმსოფლიოს მასშტაბით უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებები ხვდებიან მრავალგვარ გამოწვევებს, მათ იძულებულს ხდის მუდმივად იზრუნონ განვითარებაზე და იყვნენ კონკურენტუნარიანები. კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებს სჭირდებათ შიდა სტრუქტურის მოდერნიზება და თანამედროვე ტენდენციების მიყოლა. პანდემით შექმნილი ვითარების ფონზე თითოეული საგანმანათლებლო დაწესებულებისთვის გამოწვევა იყო წარმატებით გადასულიყვნენ დისტანციური სწავლების მოდელზე. მოცემული კვლევის მიზანია ამჟამინდელი საგანმანათლებლო სივრცის მარკეტინგული გარემოს კვლევა, საგანმანათლებლო გარემოს გამოწვევების დადგენა როგორც კერძო, ისე სახელმწიფო სექტორის მხრიდან. მოცემული კვლევით დადგინდა რესპონდენტთა დამოკიდებულება უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების მიმართ, გამოიყო მათ მიერ მინიჭებული პრიორიტეტები,განვსაზღვრეთ უსდ-ების აკადემირი პერსონალის და ინფრასტრუქტურის მიმართ კმაყოფილების ხარისხი, რამდენად წარმატებულად ახორციელებენ სასწავლო დაწესებულებები დისტანციურ სწავლებას, დავადგინეთ გარემო ფაქტორების ცვლილების ეფექტი საგანმანათლებლო ბაზარზე. პირველადი ინფორმაციის მოპოვებამდე მოვიძიეთ კვლევის შესახებ მეორადი ინფორმაცია, სხვადასხვა ნაშრომებსა და სტატისტიკურ მონაცემებში. მეორადი ინფორმაციის მოძიების შედეგად გამოიკვეთა თემის აქტუალობა, რამაც უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებების მარკეტინგული გარემოს კვლევა გადაგვაწყვეტინა.კვლევის მეთოდად შეირჩა რაოდენობრივი კვლევის ერთ-ერთი სახე, გამოკითხვა, კერძოდ ანკეტირება. რესპონდენტები შეირჩა საალბათო შემთხვევითი შერჩევით.რესპონდენტებს ანკეტები გავუგზავნეთ სოციალური ქსელის და ელექტრონული ფოსტის საშუალებით. კვლევის შედეგად დადგინდა, რომ რესპონდენტის მიერ უსდ-ების არჩევის დროს, დიდ როლს თამაშობს აკადემიური პერსონალის კვალიფიკაცია, ასევე ინფრასტრუქტურა, გადასახადი და მაღალი ხარისხის ტექნოლოგიური ბაზა. ასევე გამოიკვეთა რესპონდენტთა პოზიტიური დამოკიდებულება უცხოური საგანმანათლებლო დაწესებულებების მიმართ.ნაშრომის ბოლოს მოცემულია კვლევის ძირითადი შედეგები და რეკომენდაციებიka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectუმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებებიka
dc.subjectდისტანციური სწავლების მოდელიka
dc.subjectსაგანმანათლებლო სივრცის მარკეტინგული გარემოს კვლევაka
dc.titleAnalysis of the marketing environment in the educational spaceen
dc.titleმარკეტინგული გარემოს ანალიზი საგანმანათლებლო სივრცეშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Giorgi Putkaraia Samagistro.pdfმარკეტინგული გარემოს ანალიზი საგანმანათლებლო სივრცეში1.59 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

144
checked on May 17, 2024

Download(s)

249
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.