Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2266
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგელაძე, დარეჯანka
dc.contributor.authorანანიძე, ჟანაka
dc.date.accessioned2021-03-19T17:27:37Z-
dc.date.available2021-03-19T17:27:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2266-
dc.description.abstractMaster’s work ,,Teaching English using digital technology’’ deals with the integration of technologies in English lessons. The 21st century is unthinkable without digital technologies, it is used in all sphere of humans activity, including important informatization of education, which has facilitated the use of new technologies in the learnig/teching processes.digital technologies occypy a vital place in the competencies of the National Curriculum, the purpose of which is to stablish connections between objects, network sarch, electronic processing of texts, ose of multimedia tools, creatie ,innovative approaches. Computer technology makes learning process more diverse, creative and interesting, increases student motivation, interest and is effective in creating mood, arousing the child’s curiosity, better understanding of the material. The master's thesis shows the similarity of the use of digital technologies in the English language lesson in the general education schools of Adjara, in particular, what specific difficulties teachers have to overcome, which educational platforms, and websites, whether they conduct project-study, can create projects independently. Legal and ethical norms. What determines the principle of selection of digital technology. Using digital technology in an English language lesson, the teachers go through what is required by the National Curriculum. What problems did students, parents, teachers have to overcome in a lockout when traditional teaching was replaced by distance learning. The master's work will help and stimulate both current English teachers and researchers to become more aware of the importance of digital technology to become more aware of the importance of digital technologies in the teaching process, to show more initiative to plan the learning process effectively, to lead.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ,,ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება ინგლისური ენის სწავლებაში’’, ეხება ციფრული ტექნოლოგიების ინტეგრაციას ინგლისური ენის სწავლებაში. 21-ე საუკუნე წარმოუდგენელია ციფრული ტექნოლოგიების გარეშე, იგი გამოიყენება ადამიანის საქმიანობის ნებისმიერ სფეროში, მათ შორის მნიშვნელოვანია განათლების ინფორმატიზაცია, რამაც ხელი შეუწყო ახალი ტექნოლოგიების გამოყენებას სასწავლო პროცესში. ციფრულ ტექნოლოგიებს ეროვნული სასწავლო გეგმის გამჭოლ კომპეტენციებში მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია, რომლის მიზანია საგანთა შორის კავშირების დამყარება, ქსელური ძიება, ტექსტების ელექტრონულად დამუშავება, მულტიმედია საშუალებების გამოყენება, შემოქმედებითი, ინოვაციური მიდგომები. კომპიუტერული ტექნოლოგიები სასწავლო პროცესს მეტად მრავალფეროვანს, შემოქმედებითს და საინტერესოს ხდის, ზრდის მოსწავლის მოტივაციას, ინტერესს და ეფექტურია განწყობის შესაქმნელად, ბავშვის ცნობისმოყვარეობის გასაღვივებლად, მასალის უკეთესად აღსაქმელად. სამაგისტრო ნაშრომში მოცემულია აჭარის ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენების მგომარეობა ინგლისური ენის გაკვეთილზე, კერძოდ, რა კონკრეტული სახის სირთულეების გადალახვა უწევთ მასწავლებლებს, რომელ საგანმანათლებლო პლატფორმებს და ვებგვერდებს იყენებენ, ატარებენ თუ არა პროექტ-გაკვეთილს, შეუძლიათ შექმნან დამოუკიდებლად სასწავლო რესურსი, იცავენ თუ არა სამართლებრივ და ეთიკურ ნორმებს. რა განაპირობებს ციფრული ტექნოლოგიების შერჩევის პრინციპს, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით ინგლისური ენის გაკვეთილზე, მასწავლებელი ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ რა შედეგზე გადის. პანდემიის პირობებში რა პრობლემების გადალახვა მოუწიათ მოსწავლეებს, მშობლებს, მასწავლებლებს, როდესაც ტრადიციული სწავლება შეცვალა დისტანციურმა სწავლებამ. სამაგისტრო ნაშრომი დაეხმარება და სტიმულს მისცეს როგორც მოქმედ ინგლისური ენის პედაგოგებს ასევე მაძიებლებს, უფრო მეტად გააცნობიერონ ციფრული ტექნოლოგიების მნიშვნელობა სწავლების პროცესში, გამოიჩინონ მეტი ინიციატივა სასწავლო პროცესის ეფექტურად დაგეგმვა, წარმართვისათვის.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectციფრული ტექნოლოგიების ინტეგრაციაka
dc.subjectინგლისური ენის სწავლებაka
dc.titleციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება ინგლისური ენის სწავლებაშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Humanitarian Scienceen
thesis.degree.nameჰუმანიტარულ მეცნიერებათა მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineფილოლოგიაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
JAna Ananidze Samagistro .pdfციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება ინგლისური ენის სწავლებაში1.66 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

454
checked on Jun 15, 2024

Download(s)

1,345
checked on Jun 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.