გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2233
სათაური: თანამშრომლობითი უნარის განვითარება მოსწავლეებში
ავტორები: გოგიტიძე, თეონა 
ხელმძღვანელი: ხალვაში, ხათუნა 
ხარისხის სახელი: განათლების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლება
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: მოსწავლეებს შორის თანამშრომლობითი სწავლის როლი
სასწავლო პროცესი
გამოცემის თარიღი: 2020
რეზიუმე: 
Thesis of Teona Gogitidze, Master of Education, ‘’Development of Collaborative Skills in Students" discusses the role and benefits of collaborative learning among students in the learning process. In order to conduct a student-centered lesson, the use of collaborative learning techniques is one of the most effective methods for the student's personal and social development. Each method is described and the course of the methods is indicated, indicating when, at what stage of the lesson each of them will be used.
The aim of the research is to investigate and study the extent to which the teacher uses collaborative learning methods and strategies in the learning process, how students have developed personal and social skills. How to help students develop these skills, how to ensure the development of collaborative skills among students.
Research Objectives: To identify problems that hinder the development of collaborative teaching skills, to help the teacher to introduce approaches to improve pedagogical skills in students in their own pedagogical practice.
The scientific novelty of the research is: offering methods and approaches to develop collaborative skills, selecting ways and means.
Conclusions are drawn based on the analysis of sources and research results. The materials are presented with examples, which raises the possibility of their practical application.
The paper is intended for teachers and students.

ნაშრომში ,,თანამშრომლობითი უნარის განვითარება მოსწავლეებში’’ განხილულია მოსწავლეებს შორის თანამშრომლობითი სწავლის როლი და უპირატესობანი სასწავლო პროცესში. მოსწავლეზე ორიენტირებული გაკვეთილის წარმართვის მიზნით, თანამშრომლობითი სწავლის ტექნიკის გამოყენება ერთ-ერთი ეფექტური მეთოდია მოსწავლის პიროვნული და სოციალური განვითარებისთვის. აღწერილია თითოეული მეთოდი და მეთოდთა მიმდინარეობა, მითითებულია თუ როდის, გაკვეთილის რომელ ეტაპზე იქნას გამოყენებული თითოეული მათგანი.
კვლევის მიზანია გამოკვლეულ და შესწავლილი იქნას რამდენად იყენებს მასწავლებელი სასწავლო პროცესში თანამშრომლობითი სწავლის მეთოდებს და სტრატეგიებს, როგორ აქვთ განვითარებული მოსწავლეებს პიროვნული და სოციალური უნარები. როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეებს ამ უნარების განვითარებაში, როგორ უზრუნველვყოთ მოსწავლეებს შორის თანამშრომლობითი უნარის განვითარება.
კვლევის ამოცანები: თანამშრომლობითი სწავლების უნარების განვითარების შემაფერხებელი პრობლემების გამოვლენა, მასწავლებლის დახმარება საკუთარ პედაგოგიურ პრაქტიკაში დანერგოს მიდგომები მოსწავლეებში თანამშრომლობითი უნარის გასაუმჯობესებლად.
კვლევის მეცნიერული სიახლეა მეთოდებისა და მიდგომების შეთავაზება თანამშრომლობითი უნარის გასავითარებლად, გზებისა და საშუალებების შერჩევა.
წყაროებისა და კვლევის შედეგების ანალიზის საფუძველზე ჩამოყალიბებულია დასკვნები. მასალები წარმოდგენილია მაგალითებით, რაც ამაღლებს მათი პრაქტიკულად გამოყენების შესაძლებლობას.
ნაშრომი განკუთვნილია მასწავლებლებისა და სტუდენტებისათვის.
სტრუქტურა მოიცავს შესავალს, ორ თავს, თორმეტ პარაგრაფს, დასკვნებსა და ლიტერატურის დასახელებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2233
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Teona GogitiDZe Samagistro.pdfთანამშრომლობითი უნარის განვითარება მოსწავლეებში874.47 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

168
checked on May 22, 2024

გადმოწერა

2,198
checked on May 22, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.