Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2038
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქობლიანიძე, თამარka
dc.contributor.authorენჯიბაძე, გენადიka
dc.date.accessioned2020-08-17T16:57:46Z-
dc.date.available2020-08-17T16:57:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2038-
dc.description.abstractდღევანდელ კონკურენტულ მსოფლიოში მარკეტინგი ნებისმიერი მიმართულების კომპანიისთვის საციცოცხლოდ აუცილებელი გახდა. შესაბამისად, სამედიცინო სფეროშიც მარკეტინგი ორგანიზაციის ეფექტიანი მუშაობის მთავარი იარაღია, რომელიც ბაზარზე სწორი გზავნილების შემთხვევაში უზრუნველყოფს კმაყოფილი პაციენტების დიდ არმიას. თუმცა ჯანდაცვას, როგორც მომსახურების სპეციფიკურ სფეროს, თავისი განმასხვავებელი ნიშნები აქვს, რომელთა გათვალისწინების გარეშე წარმატებული მარკეტინგული საქმიანობა არ არსებობს. სამაგისტრო ნაშრომი მოიცავს 3 თავს. პირველი თავი „მარკეტინგი და მისი მნიშვნელობა სამედიცინო მომსახურების ბაზრისთვის“ განიხილავს სამედიცინო მომსახურების მარკეტინგის არსს და მისი ძირითადი ელემენტებს. ასევე, სამედიცინო მომსახურების ბაზრის თავისებურებებს. მეორე თავში „ჯანდაცვის სისტემისა და სამედიცინო მომსახურების ბაზრის მიმოხილვა“ მოცემულია ჯანდაცვის სისტემის და სამედიცინო მომსახურების ბაზრის ძირითადი ელემენტების - სერვისების მიმწოდებლებისა და მომხმარებლების ზოგადი დახასიათება; გაანალიზებულია საქართველოს ჯანდაცვის სიტემის სტრუქტურა. მესამე თავი კვლევითი ნაწილია. მაში გადმოცემულია კვლევის დიზაინი და მეთოდოლოგია. მნიშვნელოვანი ნაწილი ეთმობა პაციენტთა დამოკიდებულების შესწავლას სამედიცინო სფეროს მარკეტინგისადმი (ანკეტური გამოკითხვა) და, ასევე, თვისობრივი კვლევის საფუძველზე გაანალიზებულია სამედიცინო სერვისების მიმწოდებელთა მარკეტინგული აქტივობები. ნაშრომის მოცულობა შეადგენს კომპიუტერზე ნაბეჭდ 65 გვერდს, ნაშრომის ბოლოს მოცემულია დასკვნები. ნაშრომში გამოყენებულია 35 დასახელების ლიტერატურული წყარო.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherსასწავლო უნივერსიტეტი გეომედიka
dc.subjectსამედიცინო მომსახურების მარკეტინგიka
dc.subjectსამედიცინო მომსახურების ბაზარიka
dc.subjectსაქართველოს ჯანდაცვის სისტემაka
dc.titleმარკეტინგული მართვა და სამედიცინო საქმიანობის შედეგებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineჯანდაცვის მენეჯმენტიka
dc.contributor.institutionსასწავლო უნივერსიტეტი გეომედიka
dc.contributor.facultyჯანდაცვის ეკონომიკისა და მენეჯმენტის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ჯანდაცვის ეკონომიკისა და მენეჯმენტის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Genadi Enjibadze Samagistro.pdfმარკეტინგული მართვა და სამედიცინო საქმიანობის შედეგები1.49 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

252
checked on May 4, 2024

Download(s)

964
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.