Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/192
Title: Integrated Communications and Integrating Modern Communication Technologies in Cultural Organizations
ინტეგრირებული კომუნიკაციები და თანამედროვე საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვა კულტურის ორგანიზაციებში
Authors: გელდიაშვილი, ნინო 
პეტაშვილი, მაკა 
გიორგაძე, ანნა 
Advisor: ვერულაშვილი, ანა 
Degree Name: MBA in Management
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტში
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიები
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Business and Technology University 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business and Technologies 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტი 
Keywords: ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები
თანამედროვე ტექნოლოგიები
კულტურის ორგანიზაციები
Issue Date: 2019
Publisher: Business and Technology University 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Modern technologies have greatly influenced every sphere and of course culture isn't an exception. The role of modern technologies is immense in the development and popularization of culture. Introduction of communication technologies in cultural organizations is a challenge of XXI century, as the interest of customers is really great. Besides, it should be noted that integrated marketing communications have been used more and more often, which makes it possible to achieve marketing goals successfully. The article reviews different examples of introduction of various technological innovations throughout the world as well as in Georgia. It also outlines the opportunities and benefits of using integrated communications in cultural institutions. The aim of the work is to overview the general trends of communication tools and technological innovations used in cultural organizations and assess all those processes in the above mentioned institutions. Therefore, qualitative research was carried out, which involved the heads of public relations department from cultural organizations. The research aimed to find out if the integrated communications were effectively used and technological innovations were introduced in cultural organizations in Georgia. Yet, another quantitative research was carried out for the potential and existing visitors of cultural institutions. The aim of the research was to reveal if customer awareness matches with the communicative strategy of a cultural organization and if the interest towards museums, theaters and operas will increase together with the introduction of technological innovations.

ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელებმა. აღნიშნული კვლევა მიზნად ისახმსოფლიოში თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებამ უდიდესი ზეგავლენა იქონია ყველა სფეროზე და მათ შორის კულტურაზეც. კულტურის განვითარებასა და ახლებურად წარმოჩენაში თანამედროვე ტექნოლოგიებს დიდი როლი აკისრია. საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვა კულტურის ორგანიზაციებისთვის XXI საუკუნის გამოწვევაა, რადგან დიდია მომხმარებლის დაინტერესება. ასევე უნდა აღინიშნოს, რომ სულ უფრო აქტუალური ხდება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენება, რომლის მეშვეობითაც შესაძლებელია მარკეტინგული მიზნების ეფექტურად განხორციელება. ნაშრომში მიმოხილულია სხვადასხვა ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვის მაგალითები მსოფლიოსა და საქართველოში. ამასთანავე, ინტეგრირებული კომუნიკაციების გამოყენების შესაძლებლობები და უპირატესობები კულტურის ინსტიტუტებისთვის. ნაშრომში მოცემული კვლევის მიზანს წარმოადგენს კულტურის ორგანიზაციების საკომუნიკაციო საშუალებებისა და ტექნოლოგიური სიახლეების ზოგადი ტენდენციების მიმოხილვა. ასევე, აღნიშნულ ორგანიზაციებში ამ პროცესების შეფასება. ამ მიზნით, ჩატარდა თვისებრივი კვლევა, რომელშიც მონაწილეობა მიიღეს კულტურის ორგანიზაციების საზოგადოებასთან ავდა იმის დადგენას, თუ რამდენად ეფექტურად იყენებენ საქართველოში არსებული კულტურის ორგანიზაციები ინტეგრირებულ კომუნიკაციებს და ნერგავენ თუ არა ტექნოლოგიურ სიახლეებს. ასევე, ჩატარდა მეორე - რაოდენობრივი კვლევაც, კულტურის ორგანიზაციების არსებული და პოტენციური ვიზიტორებისთვის. კვლევა მიზნად ისახავდა იმის დადგენას, თუ რამდენად არის თანხვედრაში მომხმარებლის ინფორმირებულობა კულტურის ორგანიზაციების საკომუნიკაციო სტრატეგიასთან და გაიზრდებოდა თუ არა მათი დაინტერესება, მუზეუმების, თეატრებისა და ოპერის მიმართ, ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვის შემთხვევაში.
URI: https://openscience.ge/handle/1/192
Appears in Collections:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Geldiashvili,Petashvili, Giorgadze.pdfინტეგრირებული კომუნიკაციები და თანამედროვე საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების დანერგვა კულტურის ორგანიზაციებში900.07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

219
checked on May 1, 2024

Download(s)

860
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.