Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1724
DC FieldValueLanguage
dc.contributorგორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributorსოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტიka
dc.contributor.advisorჩქოფოია, სოფოka
dc.contributor.authorშავლოხაშვილი, მზიაka
dc.date.accessioned2020-04-10T09:18:56Z-
dc.date.available2020-04-10T09:18:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1724-
dc.description.abstractThe topic of our master work is introduction of inclusive education, necessity and monitoring rules in Georgia, which is connected with the development mechanisms of inclusive education and involving cccm pupils in general educational programs and perspectives of inclusive and social development. This question is actual because we come across many problems about inclusive education in our daily life. The aim of this research is to lesrn the introduction of inclusive educational prosses and its necessity for cccm and shshm persons. Establishment of inclusive education is the most important strategy for integration of ccm and shshm pupils in society. Discassing these questions and what is the situation about solving problems according to monitoring and mechmisms of elimination. Also to learn quality of informing society and their dependence on inclusive education. Working on this isgue some purposes were put out: 1. Precise dependence of disabled pupils about involving in inclusive educational projacts. 2. Prencise informing society about inclusive education.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი „ინკლუზიური განათლების დანერგვის, საჭიროების და მონიტორინგის წესები საქართველოში”, ეხება ჩვენს ქვეყანაში ინკლუზიური განათლების განვითარების მექანიზმებს, სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების ჩართვას ზოგადსაგანმანათლებლო სასწავლო პროცესში და ინკლუზიისა და სოციალური განვითარების პესპექტივებს. აქტუალურია ეს საკითხი იქიდან გამომდინარე, რომ ყოველდღიურ ცხოვრებაში ინკლუზიურ განათლებასთან დაკავშირებით მნიშვნელოვან პრობლემებს ვაწყდებით. კვლევის მიზანი გახლავთ, შეგვესწავლა ინკლუზიური განათლების პროცესის დანერგვა და მისი საჭიროება შშმ პირებისა და სსსმ პირების მიმართ. ინკლუზიური განათლების დანერგვა უმნიშვნელოვანესი სტრატეგიაა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებისა და შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე ბავშვების საზოგადოებაში ინტეგრაციისა და სოციალიზაციისათვის. არსებული მდგომარეობის შესწავლა, რამდენად ეფექტურად მიმდინარეობს აღნიშნული საკითხების განხილვა და რა მდგომარეობაა პრობლემების გამოსწორების მხრივ ინკლუზიური განათლების მონიტორინგის საფუძველზე და მისი აღმოფხვრისთვის შემუშავებული მექანიზმებიდან გამომდინარე. ასევე საზოგადოების ინფორმირებულობის ხარისხისა და ინკლუზიური განათლებისადმი მათი დამოკიდებულების შესწავლა. საკითხზე მუშაობის პროცესში გამოიყო რამდენიმე ქვემიზანი: 1 ინკლუზიური განათლების პროექტში ჩართვასთან დაკავშირებით შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე მოსწავლეთა დამოკიდებულებების დადგენა. 2 ინკლუზიური განათლების შესახებ საზოგადოების ინფორმირების ეფექტური საშუალებების დადგენა.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherGori State Teaching Universityen
dc.publisherგორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.subjectშეზღუდული შესაძლებლობებიka
dc.subjectინკლუზიისა და სოციალური განვითარების პერსპექტივებიka
dc.subjectსპეციალური მასწავლებლის სტატუსის მინიჭებაka
dc.titleინკლუზიური განათლების დანერგვის საჭიროება, განვითარება და მონიტორინგის წესები საქართველოშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameსაჯარო მმართველობის მაგისტრიka
thesis.degree.nameMaster of Public Administrationka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplinePublic Administrationen
thesis.degree.disciplineსაჯარო მმართველობაka
dc.contributor.institutionGori State Teaching Universityen
dc.contributor.institutionგორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social Sciences, Business and Lawen
dc.contributor.facultyსოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Samagistro Shavlokhashvili.pdfინკლუზიური განათლების დანერგვის საჭიროება, განვითარება და მონიტორინგის წესები საქართველოში691.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

388
checked on Jun 2, 2024

Download(s)

1,715
checked on Jun 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.