გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1643
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorდალაქიშვილი, რუსუდანka
dc.contributor.authorChevik, Ketevanen
dc.contributor.authorჩევიქი, ქეთევანka
dc.date.accessioned2020-02-24T11:37:17Z-
dc.date.available2020-02-24T11:37:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1643-
dc.description.abstractIn the conditions of total globalization, nothing remains for a small country like Georgia except to analyze an international practice, to study it and to adapt it to Georgian reality, to make a detailed analysis of what the marketing systems are in the international market and then to transfer this experience to the domestic economy. This magistracy work covers marketing communications existed in the international business that are one of the high phases in the international marketing, the marketing systems in the international market are considered in details and this work is a guide for those interested in pursuing the business growth and development using the knowledge in the field of the international marketing. The first charter of the work covers the marketing processes and their influence to the business. The second charter of the work covers the integrated market communication means and their features that includes the direct marketing, personal procurements, advertising, stimulation of the procurements and public relations (PR). The third charter of the work covers a role of the integrated communication in the entering the global markets, including prospects of the developing countries in the global markets and marketing, marketing channels and the values supply chain. The fourth charter of the work covers Georgia's example on global marketing, Georgian business prospects and strategies to penetrate the world market. In the fifth chapter is used research of the the effectiveness of integrated marketing in Georgian reality.en
dc.description.abstractტოტალური გლობალიზაციის პირობებში, ისეთი განვითარებადი ეკონომიკის მქონე ქვეყანას, როგორიც საქართველოა, სხვა არაფერი დარჩენია, თუ არა საერთაშორისო პრაქტიკის გაანალიზება, შესწავლა და ქართულ რეალობაზე ადაპტირება, დეტალური ანალიზი, თუ რა არის მარკეტინგული სისტემები საერთაშორისო ბაზარზე და შემდგომ ამ გამოცდილების ქვეყნის შიდა ეკონომიკაში გადმოტანა. სამაგისტრო ნაშრომი „მარკეტინგული კომუნიკაციების სისტემა საერთაშორისო ბიზნესში“ ეხება საერთაშორისო ბიზნესში არსებულ მარკეტინგულ კომუნიკაციებს, რომელიც ერთ-ერთი მაღალი ფაზაა საერთაშორისო მარკეტინგში, ნაშრომი დეტალურად მიმოიხილავს მარკეტინგულ სისტემებს და მარკეტინგული კომუნიკაციების როლს საერთაშორისო ბაზარზე . ნაშრომის პირველ თავში - განხილულია მარკეტინგული პროცესები და მათი გავლენა ბიზნესზე მეორე თავი ეხება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის საშუალებებს და მათ თავისებურებებს, რაც მოიცავს პირდაპირ მარკეტინგს, პერსონალურ გაყიდვებს, რეკლამას, გაყიდვების სტიმულირებასა და საზოგადოებასთან ურთიერთობას. ხოლო, მესამე თავში განხილულია ინტეგრირებული კომუნკაციის როლი გოლბალურ ბაზრებზე შესვლისთვის, მათ შორის, განვითარებადი ქვეყნების პერსპექტივა გლობალურ ბაზრებზე და მარკეტინგი, მარკეტინგიული არხები და ფასეულობათა მიწოდების ქსელი. მეოთხე თავში საუბარია გლობალურ მარკეტინგზე საქართველოს მაგალითზე, ქართული ბიზნესის პერსპექტივებსა და მსოფლიო ბაზარზე შეღწევის სტრატეგიებზე. მეხუთე თავში გამოყენებულია კვლევა, ინტეგრირებული მარკეტინგის ეფექტიანობაზე, ქართულ სინამდვილეში.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმარკეტინგიka
dc.subjectმარკეტინგული კომუნიკაციებიka
dc.subjectგლობალური ბაზარიka
dc.subjectქართული ბიზნესიka
dc.titleMarketing communications system in international businessen
dc.titleმარკეტინგული კომუნიკაციების სისტემა საერთაშორისო ბიზნესშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Ketevan Cheviki Samagistro.pdfმარკეტინგული კომუნიკაციების სისტემა საერთაშორისო ბიზნესში548.23 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

229
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

3,006
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.