გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1535
სათაური: კომპანიათა დღის წესრიგის ფორმირების სპეციფიკა სოციალურ მედიაში
ავტორები: გელაშვილი, ანა 
ხელმძღვანელი: მაისაშვილი, ხათუნა 
ხარისხის სახელი: MA of Mass Communications in Media Studies
მასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებში
სასწავლო პროგრამის სახელი: მასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: სოციალური მედია და საზოგადოება
ინტერნეტი
დღის წესრიგის თეორია
გამოცემის თარიღი: 2018
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Social media and the way people behave there, has been an issue to discuss during past several
years, but this subject lacks number of researches. Social media shares opportunities to spread
information more effectively,it lets people receive the information about vast number of issues, it
observes society’s attitude and reaction towards different subjects thus these are the main
reasons why modern companies have started to use social media for their businesses
permanently.
It is not easy to find a field without the impact of technological progress. Internet globalization
and, especially,a huge interest towards social media, have made companies to give social media a
special place in their field of work’s agenda setting process.
The aim of this paper is to research - what it is like agenda-building process in companies’ social
media activities, which mechanisms, framesdo they prefer to useto have authority in people’s
choice.
The paper contains thoracal researches about agenda setting, public relations, the agenda setting
of social media, the connection of social media and people.

სოციალური მედია და საზოგადოების ქცევა სოციალურ ქსელებში, ბოლო დროის
დაკვირვების საგანია, თუმცა აღნიშნული საკითხის შესახებ კვლევებს არც თუ ისე
დიდი რაოდენობით ვხვდებით. იმის გამო, რომ სოციალური მედია იძლევა
შესაძლებლობებს ინფორმაციის გავრცელება მოხდეს ისე, რომ იგი უფრო მეტად
სეგმენტირებულ, განსაზღვრულ აუდიტორიამდე მივიდეს, რომ სოციალური მედია
ინფორმაციის ჩარჩოში მოქცევის უფრო მნიშვნელოვან შესაძლებლობას იძლევა,
ადვილიასაზოგადოების განწყობის კონტროლი, კომპანიებს უბიძგა, სოციალური მედია
თავიანთი ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთ ძირითად წყაროდ აქციონ.
ძნელია იპოვო სფერო, რომელზეც გავლენა არ მოუხდენია ტექნოლოგიურ პროგრესს.
ინტერნეტის გლობალიზაციამ და სოციალური მედიის მიმართ განსაკუთრებულმა
ინტერესმა უბიძგა კომპანიებს ეფიქრათ საკუთარ დღის წესრიგში სოციოალური
მედიისთვის განსაკუთრებული როლის მინიჭებაზე.
კვლევის მიზანია დაადგინოს, როგორხდებაკომპანიებისმიერსაკუთარიდღისწესრიგის
განსაზღვრა,რა მექნიზმებს, ჩარჩოებს იყენებენ საზოგადოებრივი აზრზე გავლენის
მოსახდენად.
აღნიშნული კვლევა მოიცავს თეორიულ ჩარჩოს, რომელიც ეფუძნება
კვლევებსსაზოგადოებრივი ურთიერთობების, დღის წესრიგის, ფრეიმინგის,
სოციალური მედიის და საზოგადოებისადა სოციალური მედიის ურთიერთმიმართების
საკითხებს, ასევე სოციალური მედიის დღის წესრიგის ანალიზს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1535
ჩანს კოლექციებში:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA-Thesis.-Gelashvili (3) maskomi.pdfკომპანიათა დღის წესრიგის ფორმირების სპეციფიკა სოციალურ მედიაში922.54 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

201
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

2,688
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.