Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1525
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorგერსამია, მარიამka
dc.contributor.authorგოგოლაძე, თეონაka
dc.date.accessioned2020-01-21T11:16:19Z-
dc.date.available2020-01-21T11:16:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1525-
dc.description.abstract1990 წლის ბოლოდან მოყოლებული, როდესაც საქართველომ მოიპოვა დამოუკიდებლობა, პოლიტიკა, ახალი ამბები იქცა ქართული საზოგადოების განუყოფელ ნაწილად. თითქოს საზოგადოება დამოკიდებულია პოლიტიკაზე და ყოველდღიურად საჭიროებს ახალი ამბებიდან მიღებულ ინფორმაციას, მმართველი პოლიტიკური პარტიის ან ოპოზიციური პარტიების შესახებ. ეპოქაში, სადაც საზოგადოების ასეთი ინტერესია პოლიტიკური მოვლენების მიმართ, საჭიროა ჩატარდეს იმ მოვლენების მონიტორინგი, რომლებიც მედიაში შუქდება. სწორედ ამიტომ, სამაგისტრო ნაშრომის მიზანს წარმოადგენს, გავარკვიოთ პოლიტიკური პარტიების აქტივობა და მათი მედიაში გაშუქების როგორც რიგითობა, ასევე მათთვის დათმობილი საეთერო დრო („ფილტრის თეორიის“ ფარგლებში). უნდა აღინიშნოს, რომ, ზოგაგად, მეოცე საუკუნის განმავლობაში მნიშველოვნად გაიზარდა მედიის როლი საზოგადოებრივ ცხოვრებაში. მედია საზოგადოებას აწვდის უმნიშვნელოვანეს ცნობებს და ზემოქმედებს საზოგადოებრივ აზრზე, რადგან არსებითად განაპირობებს წარმოდგენის შექმნასა და დამოკიდებულების ჩამოყალიბებას სხვადასხვა ნივთების, მოვლენების და ინსტიტუტების მიმართ. როგორც პოლიტიკური პარტიები იქცნენ დემოკრატიის განუყოფელ ნაწილად და მისი ჩამოყალიბებისა და განვითარების მთავარ ელემენტად, ასევე თავისუფალმა მედიამ დაიკავა ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ადგილი თანამედროვე დემოკრატიაში. ასე რომ, დღეისათვის, განვითარებულ დემოკრატიაზე საუბარიც კი ზედმეტია იქ, სადაც არ არსებობს თავისუფალი მედია.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმასობრივი ინფორმაციის საშუალებებიka
dc.subjectპოლიტიკური ზეგავლენის მექანიზმიka
dc.subjectგეითქიფინგიka
dc.titleგეითქიფინგი („ფილტრის თეორია“) და პოლიტიკური პარტიების საქმიანობის გაშუქება ქართულ სატელევიზიო მედიაშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMA of Mass Communications in Media Studiesen
thesis.degree.nameმასობრივი კომუნიკაციის მაგისტრი მედიის კვლევებშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასობრივი კომუნიკაციისა და მედიის კვლევები. (Mass Communication and Media Studies)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyსოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis. Gogoladze maskomi.pdfგეითქიფინგი („ფილტრის თეორია“) და პოლიტიკური პარტიებისსაქმიანობის გაშუქება ქართულ სატელევიზიო მედიაში991.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

243
checked on May 2, 2024

Download(s)

1,909
checked on May 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.