Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1521
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმანჯაფარაშვილი, თეიმურაზka
dc.contributor.authorგოცირიძე, ირაკლიka
dc.date.accessioned2020-01-20T11:01:40Z-
dc.date.available2020-01-20T11:01:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/1521-
dc.description.abstractModern information and communication technology has dramatically changed the knowledge dissemination process. The popularity of e-learning systems is growing and more and more researchers are focusing on efficiency in order to save time and financial resources. To achieve this, it is necessary to adjust training scenarios for every trainee. One of the goals of educational technologies is the training process intensification which can be achieved by using different and advanced Information and Communication Technologies and Electronic (ICTE) tools. Nowadays, transition from the traditional classrooms learning to online training and consulting is taking place. However, it is not often respected that people have different perception of information. The differences are not only visual or auditory, but also related with the color of learning objects and the speed of presentation. The training system should take into account the type of the temperament and character of an applicant – trainee. Testing is traditionally used for recognition of the applicant’s temperament. Apart from the traditional tests–questionnaires, there are also other types, for example: painting test, color test, geometric shapes test, picture test, card game test, figures test, scenario tests, handwriting analysis, drawing tests, etc The advantage of such tests is that they are based on the cognitive processes and thus, are more free from manipulating the answers, take far less time and depend less on the mood.en
dc.description.abstractთანამედროვე ინფორმაციულმა და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებმა ძალიან სწრაფად დრამატულად შეცვალა ცოდნის გავრცელების პროცესი. e-სწავლების სისტემების პოპულარობა დღითიდღე იზრდება და სულ უფრო მეტი მკვლევარი ამახვილებს ყურადღებას მათი დროისა და ფინანსური რესურსების დამზოგავ ეფექტურობაზე. ამის მისაღწევად კი საჭიროა თრეინინგის/წვრთნის სცენარის მორგება თითოეულ მოსწავლე-სტაჟიორზე. საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების ერთ-ერთი ამოცანაა თრეინინგის პროცესის ინტენსიფიკაცია, რაც შეიძლება მიღწეულ იქნას საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებისა და ელექტრონული ინსტრუმენტების (ICTE - ის) სხვადასხვა და წარმატებული ინსტრუმენტების გამოყენებით. დღეისათვის ხდება საკლასო ოთახში ტრადიციული სწავლის პროცესის გადასვლა ონლაინ თრეინინგსა და კონსულტაციაზე. თუმცა ხშირად არ ექცევა ყურადღება იმას, რომ ადამიანებს ინფორმაციის სხვადასხვა აღქმა გააჩნიათ. ეს განსხვავება არა მარტო ვიზუალური ან სმენითია, არამედ უკავშირდება აგრეთვე სასწავლო ნივთების ფერსა და პრეზენტაციის სიჩქარეს. თრეინინგის სისტემამ უნდა გაითვალიწინოს მოსწავლის - სტაჟიორის ტემპერამენტისა და ხასიათის ტიპი. აპლიკანტის ტემპერამენტის ტიპის შესაცნობად ტრადიციულად გამოიყენება ტესტირება. ტრადიციული ტესტებიდან - კითხვარებიდან ცალკე არსებობს სხვა ტიპის ტესტები: ხატვის, ფერების, გეომეტრიული ფიგურების, სურათების, კარტის თამაშის, რიცხვების, სცენარის, ხელნაწერის ანალიზის, ხაზვის და სხვა ტესტები. ასეთი სახის ტესტების განსაკუთრებული უპირატესობაა ის, რომ ისინი უფრო ქვეცნობიერებაში მიმდინარე პროცესებს ეყრდნობა და ამიტომ უფრო თავისუფალია მანიპულირებისაგან, თანაც მნიშვნელოვნად ნაკლებ დროს მოითხოვენ და განწყობაზეც ნაკლებად არიან დამოკიდებული.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectTemPerMod-პირდაპირი წვდომის ინსტრუმენტიka
dc.subjectTemPerMod-ის სიმულაციის ფიჭური არქიტექტურაka
dc.subjectტემპერამენტი და ხასიათი, როგორც თრეინინგზე გავლენის მქონე ფაქტორებიka
dc.titleაპლიკანტის ტემპერამენტისა და ხასიათის ტიპის დამდგენი საინფორმაციო სისტემის აგება ფაზი-ინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენებითka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMSc in Information Systemsen
thesis.degree.nameინფორმაციული სისტემების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineინფორმაციული სისტემები. Information Systemska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Exact and Natural Sciencesen
dc.contributor.facultyზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis Gociridze Irakli.pdfაპლიკანტის ტემპერამენტისა და ხასიათის ტიპის დამდგენი საინფორმაციო სისტემის აგება ფაზი-ინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენებით2.84 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on Jun 14, 2024

Download(s)

100
checked on Jun 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.