Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1294
Title: კინოს საკითხების გაშუქება ქართულ მედიაში
Authors: თურქაძე, თამარ 
Advisor: კაჭარავა, ხათუნა 
Degree Name: ჟურნალისტიკის მაგისტრი
Degree Discipline: მედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technology
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: როგორ ეხმიანება კინოში მიმდინარე მოვლენებს ქართული ონლაინ მედია
რას გულისხმობს კულტურის პროდუქტის მარკეტინგი და რა მნიშვნელობა აქვს მას?
კინო და მედია, როგორც საზოგადოებრივ-პოლიტიკური მანიპულირების იარაღი
Issue Date: 2017
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Movies, like other information resources can manage and impact on society. Tye have common component and their roles is prior for economic and cultural development of country. they have mutual obligation and responsibilities.This research is about superficial coverage of movie isuues according to Georgian TV channels (Georgian Public Broadcasting, Rustavi 2, Imedi, Maestro, Kavkasia, Adjara TV) and online and print media samples ("Netgazeti", “Tabula”, “Liberali”, “Radio Tavisupleba”,"On.ge", "Kviris Palitra", "Resonance", "Indigo", "OK! Magazine", "sarke") cinematography and media are always a main resurce of manipulation. it is true media is interested in ongoing processes in georgian movie. however, it makes a lot of mistakes in terms of analyzing of art. How can profound annalistic media product become rating? Are there any examples in modern Georgian media? Why does cultural prodact differ from other one? What are the best examples of various types of propagand in the history of Georgian and world cinematography? Hollywood movie products rarely become crucial like European movie, which are equalled with hight standarts of art. However, the first one always has a lot of percent of viewers.

კინოს, ისევე როგორც სხვადასხვა მედია საშუალებებს აქვს უნარი მართოს, ან გავლენა იქონიოს საზოგადოებაზე. კინოსა და ტელევიზიას საერთო კომპონენტები გააჩნიათ და მათი როლი მნიშვნელოვანია ქვეყნის ეკონომიკურ-კულტურული განვითარებისთვის. ამ ორ ძალის აქვთ როგორც ურთიერთვალდებულებები, ასევე საზოგადოების წინაშე პასუხისმგებლობა. კვლევა მოიცავს ონლაინ და ბეჭდური მედიის ნიმუშების ქართული სატელევიზიო არხების („საზოგადოებრივი მაუწყებელი“,„რუსთავი2“; „იმედი“, „მაესტრო“, „კავკასია“, „აჭარა TV”), ონლაინ და ბეჭდური მედიის ნიმუშების („ლიბერალი“, „ტაბულა“ „რადიო თავისუფლება“, „ნეტგაზეთი“, “On.ge”, „კვირის პალიტრა“, „რეზონანსი“,„ინდიგო“, “OK! Magazine”, „სარკე“) მაგალითზე კინოს საკითხების ზედაპირულად გაშუქების დეტალურ ასახვას. კინემატოგრაფი და მედია, საზოგადოების მანიპულირების მძლავრი იარაღი იყო და არის, ერთის მხრივ, ქართული მედია ინტერესდება კინოში მიმდინარე პროცესებით, თუმცა საკითხების მრავალფეროვნების და კინოს, როგორც ხელოვნების გაანალიზების თვალსაზრისით მრავალ ხარვეზს შეიცავს. როგორ უნდა გახდეს ღრმა ანალიზური ხასიათის მედია პროდუქტი რეიტინგული და ამის რა მაგალითები არსებობს თანამედროვე ქართულ მედია სივრცეში? რატომ განსხვავდება კულტურის პროდუქტი სხვა სფეროში შექმნილი პროდუქტებისგან და რა წარმოადგენს სხვადასხვა სახის პროპაგანდის საუკეთესო ნიმუშებს საქართველოს და მსოფლიო კინემატოგრაფის ისტორიაში? მასობრივი და ჰოლივუდური კინო ნაწარმოებები იშვიათად ხდება ეპოქალური გარდამტეხი ხელოვნების მაღალ სტანდარტებთან გათანაბრებული ევროპული ფილმებისგან განსხვავებით. თუმცა, პირველი მათგანი პროცენტულად ყოველთვის მეტი რაოდენობის მაყურებელს აერთიანებს.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1294
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA_Thesis.TURKADZE axteq.PDFკინოს საკითხების გაშუქება ქართულ მედიაში1.11 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

192
checked on May 5, 2024

Download(s)

1,092
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.